Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Wednesday, November 28, 2007

وكانت النهاية


وكانت النهاية ...

حلم مات فى اول الطريق

ورجعت قاعد تانى لوحدى

بفكر تانى فى البداية

واحاول ابعدها حبة عن طريق النهاية

عشان مرجعش ااقعد قعدة زى دى تانى

واقول لنفسى

وكانت دى النهاية

23 comments:

البنت الشلبية said...

ليه اليأس ده
مفيش حاجة ملهاش نهاية
هيا بس بتتحول من شكل لشكل آخر
حاول تحولها لاتجاه تانى بدل ما تقول النهاية
----
فهمت حاجة؟
=========
هييييييييييييييييييييييه اول تعليق
هع

safa7_karmooz said...

البنت الشلبية:

استنى استنى..مييأستش ولا حاجه ...ههههههههه

بس صورة عندى وقلت لازم ااحطلها بوست فكتبت وجه الكلام كده...

انا فهمتك ...نوعا ما :D

بس برضه قاعد لوحدى فى اوضتى...عاااااااااااااا

اسكندراني اوي said...

ايه يا عم السفاح مالك قالبها حزايني ليه بس

رووووووووق

loza said...

الواحد بقى عامل زى البوليس المصرى :(

عامه متزعلش نفسك
مفيش حاجه تستاهل

Unknown said...

هاقول تعليق جامد حبيتين بس اتحملني

يا ريت نبطل نجري ورا الحاجة اللي بتجرحنا عشان نعرف نخف من الصدمات اللي فاتت ونحفظ كرامتنا المتبقية

لا اقصدك شخصيا يا مشمش بس هو الكلام جه كده زي كتابتك للبوست بشكل عفوي وسلس

Anonymous said...

مش عارفة .. دخلت ودست اضافة كومنت ... وانا مش محضرة حاجة اقولها ... كلام كتير كومنت على الصورة ...عجبتنى اوى ... تحس انها طبيعية اوى .. بقيت كتير بقعد القعدة ديه ... بوست روعة كالعادة يامشمش ...خصوصا انك بقالك فترة بتكتب كلام قليل .. بس بيبقى وراه معانى كتير

ghalia said...

جميل جدا جدا
كلام لمسنى أوى
لأنى تقريبا مريت بنفس الحالة وسبحان الله ما حرمتش ورجعت تانى لنفس النقطة اللى كنت واقفة عندها
أنا عارفة ان النهاية قربت وجاية جاية
بس كل اللى بتمناه انها تتأخر شوية
تحياتى ليك بجد على جمال الاختيار والتعبير
وان شاء الله مش حتكون اخر زيارة

Selfmeaning said...

كل نهاية هى بداية جديدة

و ياريت تفكر صح عشان تبداها صح

oceaneyes said...

يا سيدى يا سيدى على الحكم والمواعظ

...

ايه يا عم سمسم الكلام الكبير اوى ده ...ده عايز واحد من بتوع ابو كبير ده بقى على كدة

...

:D

catroz said...

بفكر تانى فى البداية

واحاول ابعدها حبة عن طريق النهايه

............

عجبنى اوى الجملتين دول
واحد عايز بكره احسن من النهارده

الصوره بقى .. معبره اوى
حلوة .. بتفكرنى بحد اعرفه ..:)

Anonymous said...

عايزين رأيكم
http://who-is-wael-abbas.blogspot.com/

Ya Di Elneela said...

ايه يعنى النهاية
ما كل نهاية بتجر فى ايديها بداية بس المهم ان احنا نبقى فايقين عشان نشوفها

shirry said...

حلو انك قاعد تراجع نفسك وبتتعلم من غلطك
عجبني التفاؤل دا والنظرة الايجابية

مستنياك في مدونتي

Reema said...

الصورة دي عجبتني اوي صلا من قبل البوست وانت عارف ده كويس ;)
فالصورة هايلة والكلام خلاها تتكلم
شفت بقى انت عملت ايه؟؟ :)))))

ابو العربى said...

حلوة ياعم بس انا شايف ان فيها بصيص امل ومش دى النهايه

تحياتى

السـيد شبـل said...

معلش

Noony said...

طيب الحمد لله أنه مطولش ومات من البداية...أصل لو كبر أكتر كنت هتتعذب أكتر
ومالها قاعدة زي دي؟
دي حتى جميلة ولذيذة ولطيفة...وكلنا في الهوا سوا
ومأنسين بعضينا

لأ بجد...طالما الحلم دة مكملش...يبقى مكنش حلمك
طالما الطريق اتقطع...يبقى مش دة طريقك
دور لغاية لما تلاقي طريقك اللي ممكن حلمك يكبر فيه ويوصل لأبعد من النهاية
وعلى رأي بازيطير (كرتون قصة لعبة)
"إلى اللا نهائية وما بعدها"

:):):)
نوني

safa7_karmooz said...

اسكندرانى اوى:

اهوة بحاول افوق ...معلش فترة وهتعدى

------------

لوزة:

هههههههههههههه

انا مش زعلان انا بس مضايق

safa7_karmooz said...

رانيا:

هوا للاسف الانسان مش بيتعلم بسهولة وحتى لما يقول انه مش هيجرى ورا الحاجه بيجرى وراها تانى ...

اسعدنى ردك..:)

--------------------

ريرى:

انا مبسوط انها عجبتك...

تفتكرى لو كلامى قل اكتر وسكت فى بوست هيعرفوا انا عاوز ايه؟؟؟

safa7_karmooz said...

ghalia:

بحاول الاقى رد مناسب لردك مش عارف...بس احنا فعلا كده بنمعمل الحاجه ومش بنحب نعيدها وبنرجعلها تانى ...

نورتى الطرطشة

-------------------

نهى:

صح الصح :D

safa7_karmooz said...

عيون المحيط:

انا معملتش حاجه خالص :D

----------------
كاتروز:

مبسوط انها عجبتك..:)

اللهو الخفى said...

انا عجبني الكلام قوي يمكن مش واضح قدامي قوي علشان مش عارف كتبته في اي حاله
بس عموما بحب الحاجه تكون من غير نهاية و بجد بتبقى اجمد لو كانت من غير اصلا بداية (صدفه)و النص يبقى بيقرب للبداية(بيتقال عليها flash back)(عوده للاول)في السينما
علشان ما نوصلش للنهاية
و تكون من غير بداية و لا نهاية انا حاسس انك مش هفهم بتكلم علي ايه
بس لو فيلم اكيد هتفهم انا بتكلم علي ايه
بس لو ده في حيتنا اليوميه فاكيد هيبقى في نهاية بس و الله معاها بدايه
اول زياره عجبني الاسلوب و فكرك جدا

سالي محمد said...

اولا شكرا على الكومنتات بتاعتك انا جبت البلوج من اوله وقلت اتعرف عليه واحده واحده ودى اكتر حاجه لفتت نظرى
فعلا جميله جدا
تحياتى