Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Tuesday, November 20, 2007

الطرطشة التى تقرأها غير متاحة حاليا

مكنتش ناوى انزل بوست جديد ....دلوقتى

بس كل ما احاول ادخل على اى مدونة تطلعلى رسالة مستفزة

فعاوز ااعرف لو ظهرتلكم ...وعرفتوا انكم مش هتدخلوا على بلوجتكم تانى وضد رغبتكم هتعملوا ايه

خصوصا لو عطل فنىلا ضييييع كل مجهود السنيني من كتابة؟؟؟

انظر الصورة ودوس عليها عشان تكبر





17 comments:

عصفور المدينة said...

بص يا سيدي أنا من أول يوم عملت مدونتي عامل عدة طرق عشان احافظ على كل كلمة باكتبها مش عشان قيمتها المطلقة بس عشان قيمتها بالنسبة لي أنا شخصيا
عملت جروب بتتبعت عليه كل المقالات
وإيميل مشترك في الجروب تتبعت من الجروب عليه
وكل مدة بانزل المدونة كلها ببرنامج
offline browsing
وبعدين بعد كدة عملت مدونة في ووردبريس وهو فيه إمكانية يستورد المقالات والتعليقات من البلوجر وغيره

وعملت مدونة على مكتوب وهما ناويين يضيفوا خاصية الاستيراد بعد مدة غير محدد

واما نشوف مين اللي حيغلب
:)

okletstrythis456 said...

شويه وهتتصلح .. دا عيب في server جوجل نفسها

break said...

والله انا طبعا مقدرش افيدك

بس طبعا زى مانت عارف
كل ما اجى هنا
لازم اطفشك باى شكل من الاشكال
ودا الشكل الجديد
:(

Loving Anabel said...

فعلا كان فيه مشكلة امبارح

Mahmoud Emre said...

تصدق والله كنت فاكر مشكلة معايا أنا بس ..



بس الشهادة لله مطولتش دى يمكن مكملتش خمس دقايق ..

Nani said...

السلام عليكم
مليش في التكنولوجيا كتير
وهلا في مشكلة عندي عالفيس بوك وممكن انجلط لو ما زبطت
بس عادي الشعب العربي تعود عالاكتر من هيك
فخليك ريلاكس
:)

safa7_karmooz said...

عصفور المدينة :

على فكرة انا اخرى اشدهم كوبى وبيست عالوورد وبس ...ادى عيب الجهل بقى ...

بس تأمين جامد جدا جدا للمدونة..:)

safa7_karmooz said...

مينا:

جبت التاية يعنى :p

ايوة سعادتك لما مدونتك ترووح مع الريح ايش هتسوى؟؟؟

safa7_karmooz said...

break:

ليه بس كده يا بريك

..:(

safa7_karmooz said...

loving anabel:


منورة الطرطشة فى اول زيارة

يعنى كانت شوطة فى البلد بقى

مممممممممممممم

safa7_karmooz said...

emre:

طب بصرة

بس ازاى 5 دقايق بس

فرق سرعاات

safa7_karmooz said...

Nani:

الفيس بووك برضه كان مهيبر امبارح جااامد ...

انا مش مضايق بس كنت عاوز اعرف هتعملوا ايه لو صحيتوا الصبح ومش لقيتوا البلوج بتاعتكم

:)

Mahmoud Emre said...

ده يمكن مكملوش خمس دقايق يا مشمش بلاش تتجنى على بتوع جووجل الغلابة ..

koukawy said...

الممنوع مرغوب هي مسألة عند شكلها

break said...

انا بحسبك متضايق بس على اللى حصل معاك

يالهلللللللللللى
دا انا كنت اروح فيها
متهيألى هنفكرش الجروب

:d

catroz said...

عامله حسابى ليوم زى ده

كل اللى هنا عندى على الكمبيوتر ..:D

oceaneyes said...

انا برده بتنرفز من كدة جدا ...
وبصراحة لحد دلوقتى ما فكرتش فى حل اقدر احافظ بيه على البوستات اللى عندى ...

سيبها على ربنا

:)