Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Tuesday, July 08, 2008

العك فى متناول الجمييييييييييييع

بقالى اخر بوستين عاوز ارد على الناس اللى تكرمت وعملت كومنت...بس مكسل او كل ما افتح البلوجاية مش ابقى فى الموود...وده العادى بتاعى فى الحالجة الكئيبة بتاعت الموود بتاعت كل شهر...فهو يوم كده اخده مقاولة ارد عالناس ..هههههههههههههه

************************************************************

ناس اصحابى نجحوا الحمد الله

Self Meaning

&

Yasmine

الاولى فى تمهيدى ماجستير...تقريبا..ههههه هتقتلنى

والتانية فى 3 تجارة والحمد الله بقت رابعه

وبالمرة سمراء النيل وطارق اتجوزوا يوم الاحد اللى فات

الف مبروووووووووووووووووووووووووووووووووك

**********************************************************************

المدون محمد عز الدين ...المذيع فى راديو حريتنا...جده توفاه الله يوم السبت اللى فات

اللنك اهوة بتاع الموضوع فى مدونته

http://baitelezz.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

**********************************************************************

Ana ba2et HEAD PUBLICATION ..in Model American Presidency 09

that held in FEPS ...cheeers :D

*********************************************************************

اصحابى المقربين منى زعلانين عشان اتغيرت ومبقتش زى الاول...ومبقتش ارغى معاهم ...بس نسيوا ان خلاص الواحد بقى كده وصعب يرجع للاول تانى مهما طلعنا من مبررات اننا نقدر نرجع زى الاول تانى ...بس انا مبقتش احكى عشان فى فترة كنت محتاج حد اتكلم معاه...بس للاسف مكنوش مهتمين بالموضوع اللى هحكى فيه او بالاصح بيضايقوا...فلقيت حد تانى لسه بيسمعنى من غير ما يضايق...ياريت بس متفضلوش واخدين عنى انطباع انى خلاص بطلت احكى...بس فعلا اخر مرة مكنش فيه غير الموضوع ده ...ومعنديش كلام تانى ااقوله :D

مع اقتناع انهم مش هيصدقوا ولا كلمة من اللى هيقروه

هههههههههه

**********************************************************************

زماااااااااااااااااااااااان لما اول مرة حبيت ...كنت بقول او بستغرب ان جرح قديم ينهى قصة حب ...بس دلوقتى عرفت قد ايه انا كنت غلطان زمان لما كنت بلوم الانسان انه مش بيكمل حتى بعد الجرح اللى حصل ده

عرفت قد ايه معنى انك تتجرح وتسامح...بس الحتة اللى اتكسرت فيك...مهما عملت مش هترجع تانى مهما وقفت على ايدك او اتمشيت عالحيطة ...بس اهم حاجه انك يوم لما تقرر تمشى ومتكملش عشان متضحكش عالطرف التانى...ميهمكش بس انك بعته او استسهلت واستسلمت...رغم انك كان فى مقدورك فى يوم فى وقت ما كان بيعتذرلك...انك ترفضه وترميه وتمشى ...:)

**********************************************************************

العك فى متناول الجميع ...الكل بيعك...فى حاجات كتير...ناس بتجرح بعض وهى مش واخده بالها...وناس بتضر ناس وهى مش واخده بالها...وناس بتبقى واخده بالها وبتنطش وبتعمل نفسها عادى...

للاسف مش هقبل انى فى يوم اابقى من ضمن العك اللى بيحصل ده حواليا ...وهطلع نفسى بكل بساطة...واخبطوا راسكم فى الحيط...وشوفوا مين اللى شهركم ومين اللى عملكم :@


11 comments:

shahy said...

اولا مبروك للناجحين والف الف مبروك لسمراء النيل وطارق وربنا يتمم لهم بخير

ثانيا
انا مش فاهمة حكاية شوفوا مين شهركم دي
يمكن علشان مش متابعة المدونة من الاول
طيب عموما انا هاخد جولة سريعة فيها علشان خلاص انا عاوزة انام

تحياتي

Selfmeaning said...

اولا عبالك لما انت كمان تنجح و نحتفل احنا كلنا بنجحنا السنة ديه فى حاجات كتير

ثانيا مبروك عليك رئاسة النموذج الجديد و ان شاء الله يبقى احسن من اللى فات و تتبسط فيه اكتر و ترجع تانى للشلة القديمة

ثالثا و دا الاهم احنا زعلانين لاننا يوم ما اتقبلنا كنت عارفة انت زعلان ليه و حاولت افتح الموضوع بطريقة غير مباشرة بس خفت انى افتحه معاك عالطول و انت تزعق فيا كالعادة و تقولى مش انتى قولتى قبل كده انك مش عايزة الموضوع داو تفضل تتريق عليا
كنت بستفزك طول ما احنا قاعدين عشان تتعصب عليا و تقولى لا بقه انا مش هفضل ساكت و انتوا مفروض تسمعوا عندى ايه و لو كنت اتكلمت كنا هنسمع المرة ديه لان الموضوع اختلف و اثر فيك
حاولت احسسك ان انت ليك حق علينا برده نسمع اى كلام حتى لو ملهوش معنى بس الاهم ان نسمع انت زعلان ليه و ليه كل مرة انت بقيت بعيد اكتر

رابعا ياريت تفكر كويس تانى و بلاش كل حاجة عندك عادى عشان الناس ميبقاش عندها احساس انك انسان بلا مشاعر حاول تظهر مشاعرك بس للانسان الصح و متخفش هتلاقى كل جزء اتكسر فيك رجع اقوى ما كان فى الاول

Ana keda said...

اولا اولا اولا

ليك وحشة جامدة

بص البوست فى الجون بجد بالذات اخر جزء

اولا مبروك لاصحابك الى انا باركتلهم الحمد لله وعقبال النتيجة بتاعتك يا رب

انا عارفة انك فى حالة ملل وذهول وتتنيح منك انت وان فى نفس المود فى المود ده مبتبقاش طالبة حاجة بجد

عاوزاك تبقى كويس بس عشان انت عشان انت تتساهل تبقى كويس وتبقى تمام ادى لسفاح فرصة تانية بس بعد ما يهدا خالص

عمرو فكرى said...

حابب بس اعلق على موضوع اللى كانت ف تالتة تجارة وبقت ف رابعة دى .. واقول .. عقبالى لما اكون كنت ف رابعة وبقيت برة :(

Anonymous said...

مبروك لكل الناس اللى نجحت
وعقبالنا ان شاء الله جميعا بقى ونتخرج ونرتاح
ومبروك ليك يا هايد ويارب يكونMAP 09
جامد جدا
وكل سنه وانت والمدونه طيبيين

safa7_karmooz said...

shahy :

الله يبارك فيكى...كنت هنسى واقولك عقبالك...عقبال اولادك ان شاء الله :D

هههههههههههههههههههههههههه
لا لا مافيش حد من اللى بشتمهم فى الاخر بيقرا المدونة...فقلت اطلع غلى حبة...واكمل عالواقع باقى النفاق الاجتماعى...مشاكل فى الشغل بس..:)

safa7_karmooz said...

Ana keda :

الله يبارك فيكى يا ستى...والله انتى اكتر...بس خليكى بس فرحانه فى الجو العائلى اللى عندك ده :D :p

بالنسبة لتانى حاجه دى حسب التساهيل مش بايدى والله ..:)

safa7_karmooz said...

عمرو فكرى:

ان شاء الله يا جميل ناجح كده ...والاول كمان ;p

--------------

smily:

منورة الطرطشة فى عيد ميلادها وبوجودك معايا ..:)

البيبسى تعهد self meaning:p

ربنا يخليكى بجد..:)

safa7_karmooz said...

self meaning:

"كنت عارفة انت زعلان ليه و حاولت افتح الموضوع بطريقة غير مباشرة بس خفت انى افتحه معاك عالطول و انت تزعق فيا كالعادة و تقولى مش انتى قولتى قبل كده انك مش عايزة الموضوع داو تفضل تتريق عليا
كنت بستفزك طول ما احنا قاعدين عشان تتعصب عليا و تقولى لا بقه انا مش هفضل ساكت و انتوا مفروض تسمعوا عندى ايه "

انتى بتعملى كده فى حياتك...وده منطقك اللى افترضتى انى اكون عارفه واعمل كده ...

يعنى انسان كل ما اكلمه فى موضوع يقولى بضايق...وحد غالى عندى هقرفه واقوله لاء هحكى... ولا هسكت...اتكلمى بمنطق يدخل العقل حبة

"رابعا ياريت تفكر كويس تانى و بلاش كل حاجة عندك عادى عشان الناس ميبقاش عندها احساس انك انسان بلا مشاعر حاول تظهر مشاعرك بس للانسان الصح و متخفش هتلاقى كل جزء اتكسر فيك رجع اقوى ما كان فى الاول"

على فكرة انا كلمة "عادى" من 3 اعدادى بقولها وعمرى ما لقيت حد بيقولى انت كل حاجه عندك عادى

يعنى بقولها بقالى 11 سنة بقول نفس الافيه ده ...وعمرى ما كنت محسس حد ان وجوده عادى...عارفه لو مكنتش فارقة معايا انى اشوفكم يومها...هخترع اى حوار ابسطها ان صاحبى لما جه...طب معلش عندى مشوار وكنت هتمشى معاه واروح اى مكان...اسلوب الفرح مش لازم يبقى عالوش وادخل بزمارة واضحك ضحكة من اليمين للشمال عشان تحسوا انى فعلا كنت محتاج اشوفكم ...

بعدين مينفعش برضه انك تشوفى البوست وتكلمينى وقتها فى الموبايل...ها اتكلم ...قول مالك...يعنى بعد ما مالطة خربت...اكيد مش هقولك حاجه لان مافيش حاجه ...والحمد الله مافيش مشاكل...اعمل مشاكل بالعافية؟؟؟ :D

هقوم اتخانق مع بابا اهوة...واسيبله البيت ...

منطقك غريب جدا جدا جدا بجد...وطالما انتى قررتى انك تكونى بعيده وزى ما قولتيلى مش عارف لما تحتاجنى كلمنى او مش هعسأل عليك لغاية لما انت تسأل براحتك برضه...

انا شايف انى متغيرتش...ومش همشى بمنطقك ده يا نهى عشان مش بالعه اصلا ...وطلعتينى اهوة غلطان فى الاخر...

ميرسى..:)

Amour said...

""زماااااااااااااااااااااااان لما اول مرة حبيت ...كنت بقول او بستغرب ان جرح قديم ينهى قصة حب ...بس دلوقتى عرفت قد ايه انا كنت غلطان زمان لما كنت بلوم الانسان انه مش بيكمل حتى بعد الجرح اللى حصل ده

عرفت قد ايه معنى انك تتجرح وتسامح...بس الحتة اللى اتكسرت فيك...مهما عملت مش هترجع تانى مهما وقفت على ايدك او اتمشيت عالحيطة ...بس اهم حاجه انك يوم لما تقرر تمشى ومتكملش عشان متضحكش عالطرف التانى...ميهمكش بس انك بعته او استسهلت واستسلمت...رغم انك كان فى مقدورك فى يوم فى وقت ما كان بيعتذرلك...انك ترفضه وترميه وتمشى ...:)""

معاك ألف حق.. أنا مريت بالموقف دة واستغربت لما لقيتني عملت زيك بالظبط

تخاريف خاصه! said...

الجمله جامده اوى...


العـــــــــــــك فى متناول الجميع"

مهما حاولت تخرج بره العك...هتفاجأانك جواه غصب عنك

!!!!