Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, June 08, 2007

يا دبلة الخطووووبة عقبالنا كلنا

كعب الغزاال يا متحنى كعب الغزاااااااااااااااااااااااااااال

ويا دبلة الخطوبة عقبالنا كلنا ...ترلملم

انا كنت منزل بوست مختلف

وحطيته درافت

اول ما شفت خبر

جميييييييييييييييييل اوى

فى مدونة سمراء النيل العزيزة

الا وهو

خطوبة الانسة سمراء النيل

على الاستاذ

طارق واحد من الناس

هيييييييييييييييييه

قيموا الافراح والليالى الملاح

طب واللى عاوز يهمى

يروح فين ولا يجى منين

خدوا اللنك ده

سمراااء هتتخطب يا ددعان



يلا عاوز الاقى حلل الشرباااات اللى فى مدونتى يخلص

متعبش وانتوا تتفرجوا


6 comments:

قلب يحترق said...

اول كوباية شربات انا اللي أشربها

شفت بقي

ومبروك لأنوج و طارق وعقبالنا جميعااااا

Anonymous said...

طبعا ألف ألف مبروك و عقبالي يا رب
المهم
اللي لفت نظري للموضوع انك جايب سيرتي في اول جملة !!!


كعب الغزال !

Ana keda said...

هييييه انا فعلا كنت عرفت امبارح تقريبا ان انجى هتتخطب وانا فى المدونة بتاعتها بس بجد ما شاء الله يا سفاح ورحت مدونة طارق برضه لقيته كاتب بوست فى منتهى الجمال والله
ربنا يكرمهم بجد وانجى حد مفيش زيه اتنين
عقبالك يا سفاح

منة الله said...

طرطشة افكار


ادعوك للمشاركة في استفتاء اكثر 10 مدونات تاثيرا في قرائها

عل مدونتك تكون واحدة منهم

اليك الرابط

http://www.6ef.blogspot.com/

catroz said...

البنت انجى دى عسووله اوى و تستاهل كل خير..ربنا يكرمها يارب و يتمم على خير..:)

koukawy said...

عقبال المدونين
و الشباب كلهم
انا هصوصو مش هزغرد
هههه