Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, June 22, 2007

وفاة والد كاتروز

انا لله وانا اليه راجعون

توفى ليلة الخميس

والد اختنا المدونة

Catroz

لا اجد كلمات الصارحة تصف حالى الان ..

لاننى كنت اكلمها اليوم ظهرا ...او فجرا ...

ووالدها كان مريضا فى الفترة الاخيرة...

ولكنه كان يتحامل على نفسه

مش لاقى كلام ااكتبه او اقوله خاالص...

عشان انا فى حالة مش مستوعب ايه اللى بيجرى

البقاء لله


17 comments:

Gid-Do - جدو said...

عزيزى السفاح

اولاـ البقاء لله
ثانيا ـ الف سلامة لجدتك
ثالثا ـ كويس انى طلعت جدو اسم على مسمى وعلشان تشريفك ليا

انا بمر المرة دية هنا مش علشان اكتب تعليق
ولكن بمر علشان اقول الف شكر على مرورك
عندى وكتابة كلامتين اسعدونى فى مرضى
دة جميل فوق راسى وابسط شئ لرد جزء بسيط
من هذا الجميل انى اجى لغايه هنا واقول ...شكرا

سكوت هنصوت said...

البقاء لله
هو العزاء فين والساعة كام؟؟
شكرا على التوضيح

Ana keda said...

انا لله وانا اليه راجعون

البقاء لله يا سفا والبقاءلله يا كرتوز

ربنايرحمه ويجعل مثواه الجنة
الللهم يا رب العالمينن اغفر له ذنوبه يا رب عامله برحمتك لا بعدلك
اللهم اجعلقبره روضة من رياض الصالحين ولا تجعله حفرة من حفر النار

اللهم ثبته عند السؤال وقيه عذاب القبر
اللهم وسع قبره يا الله
البقاء لله

barbie girl said...

لا حول ولا قوة الا بالله
انا لله وانا اليه راجعون

Anonymous said...

ربنا يرحمه ويدخله فسيح جناته .. انا برده اول ماعرفت مبقتش مستوعبة ومش عارفة اعمل ايه .. بجد من اصعب اللحظات ان الواحد يفقد حد عزيز اوى عليه ومش مدرك يعنى ايه مش هيشوفه تانى .. بجد ربنا معاها ويصبرها

catroz said...

مش عارفه اقول ايه يا مشمش بجد

جزاك الله خيرا..:)

ربنا يرحمه ياارب

..:)

Unknown said...

البقاء لله يا صديقى العزيز
و ربنا معاها و يصبرهاو يعزيها

و يرحمه برحمته

انا لله وانا ايه راجعون

عقد الياسمين said...

البقاء لله وحده
ربنا يرحمه
و يجعل قبره روضة من رياض الجنة
و يجمعنا بيه في الجنة
إن شاء الله
جزاك الله خيرا

MONDAHESH said...

البقاء لله

انا لله وانا اليه راجعون

^-^ LoNeLy ^-^ said...

البقاء لله وحده ..

ربنا يرحمه برحمته يارب ..

عمرو غريب said...

انا لله وان الية راجعون ربنا يصبر اهلة

catroz said...

جزاكم الله خيرا يا جماعه

!!! الراس الكبيرة منة said...

انا لله وانا اليه راجعون

البقاء لله
بس لازم نتطمن عليها

وشوشني said...

البقاء لله

koukawy said...

اللهم ارحمه و اسكنه الجنه و ارجمنا جميعا احياءا و اموات

catroz said...

اللهم امييييين

Fedaa AL Eslam said...

البقاء لله
اننا لله وانا اليه راجعون
ربنا يرحمه ويغفرله وينورله قبرهويجعله روضة من رياض الجنه