Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Saturday, June 14, 2008

3awww

بــــــــــــــــخ

بعد البوست اللى فات ...قلت اقلبها تهييس حبة ...

وقلت ابتديها بالكلمة المعتادة

بـــــــــــــــــــــــخ

طويب...لزوار الطرطشة الكرام..

عالونج اليمين هتلاقوا بانر لذيذ فيه اسمى...ياريت اللى مسمعش الحلقة بتاعتى مع محمد عز واذاعة حريتنا يدوس عالصورة

تانى حاجه انا حاطط اغنية ريحانه ...وعجبانى موووت...بس ناوى اغيرها ان شاء الله

فاللى يحب يسمع اغنية معينة ممكن اظبطلكم بلاى ليست معتبرى لظيظة يعنى

خامس حاجه مختلفة عن سابع حاجه طبعا

والله نسيتها...

بس لغاية لما افتكرها

الكومنتس دى بتاعتكم...واللى عنده اى حاجه عاوز يقولها...يتفنضل يقولها

وبس

بسا


18 comments:

Ana keda said...

هههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انت لاسع يبنى اكيد اخر كومنت عندى كتبتهولك لو انات قريته قولتلك لو قوقلت بخ هضحك والله مرمية اصلا متوثعتش انك بالدماغ دى

صباح التهييس

يبنى والله بجد كفاية ضحكتك مفيش حاجة تستاهل بجد ربنا معاك فى الامتحانات بجد

والاغنية دى انا بحبها وانا بسمع على ام بى ثرى بتاعى

غتاتة يعنى مش هقولك عشان انا بس الى ابقى عاملة الواجب

روق يا سفاح

خد بالك منك

funckydoctor said...

أنا جيت بس أطرطش واروق الأنانى وأمشى
تحياتى لك

كيكى عوووووو said...

عووووووووووووووووووووو..
انا جيت اتخديت....
انا قريت البوست الى فات....كلنا كدة فى بيوتنا....يلا هنعمل ايييييييية يعنى...
المهم فاهمنى ايية حكايةى السفاح علشان مش فاهمة حاجة خالص....
اةةةةةةةةةةة صحيح انا نجحت التيرم التانى من الجامعة ...انا عندى النتيجة بطتلع بعد اسبوع فهمت...لانك بجد ضحكتنى اوووى ...حلوة الطرطشة دى

Mafrousa said...

ده لسعااااااااااااااااان
على كبير اوى و انا مش ناقصه لسعاااان انا كفايه عليه الفرسه

Unknown said...

حمد الله على سلامة اللسعان يا عم السفاح..ايوة كدة طرطش طرطش

Selfmeaning said...

Magnooooooooooooon

:)

ريهام العربي said...

علي فكره انا اكتشفت ان في ناس

عايشه ف مدونتك مش مخيمين ههههههههه

هو الموضوع ده اتعمل امتا اصلا <_<


ما علينا المقابله كان دمها خفيف

وحلوه قوي علي فكره

وبذات اغنيه عمر دياب تصدق

اول مره اسمعها

وكمان اذاعه حريتي حلوه قوي ولذيذه

يا تري ينفع اضيفها عندي ؟؟

safa7_karmooz said...

ana keda :

هههههههههههههههههههههههههههههه

اى خدمة...قلت بس اجرب هتعملى ايه :D

بس بقى كنت مهيبر ولازالت امبارح من قلة النوم وكتر المذاكرة

بس يارب دعوتك تستجاب ياااارب :D

بعدين مش محتاج تقوليلى عاوزة تسمعى ايه...

انتى هنا مسيرة مش مخيرة :p

دوونت وورى...نورتى الكومنت

Ana keda said...

هههههههههههههه

مسيرة ومخيرة ايه يبنى الكلام ده

شكل الامتحانات عاملة عمايل معاك

زاكر زاكر كل واحد يبص فى كتابه وبما انى مخلصة طبعا طبعا وماجزة كمان بدعيلك والله

ربنا معاك يا سفاح يا رب

والله انت لاسع اصلا وخلتنى ابقى لاسعة زيك كده

صباح التهييس

safa7_karmooz said...

هنام بس وافوق وارد على كل المطرطشاتيه

صحفية روشة said...

اول زيارة لمدونتك ومش هتكون الاخيرة
لانك دمك خفيف وشدتنى
__________________________________
ميفوتكش البوست الجديد (فال الله ولا فالك)
__________________________________
للى عاوز يزور لوحه شرف يدخل مدونتى وهتلاقو لينك لوحة شرف فيها
لوحة شرف هى لوحه شرف لكل من دون فابدع وينشر بها افضل بوستات كتبها البلوجرية

catroz said...

قلت نوم و كتر مذاكرة

ساعتين مذاكرة فى اليوم و نوم من 9 ل 5 بيعملوا كده ولا ايه :p

بس انت مجنون اوى على فكرة
او بالاصح لاسع
سايكو :D

catroz said...

صحيح ..

البتاعه بتاعه حريتنا دى سمعتها بتاع 300 مرة

تحب اسمع:D

Alkomi said...

صبح يابو الطراطيش

بالنسبة للبلاي ليست اعمل حساب منير فيها و انا موافق

Alkomi said...

بالمناسبة انا من ابوسليمان

يعني على نفس الساحل

ساحل المحمودية طبعا

مرحب يابن الجيهة

بث تجريبي said...

يامى بجد خضتنا يا عم الاشكيف
بجد مش عارفه اقول ايه لانى من اول ماقريت البوست بتاعك لقيت توصيات فى توصيات -على الونج اليمين فى كذا وكذا -وانا حاطط اغنيه ريحانة -حاضر يا عمو هنفذ كل اللى قلته
..............
وهموت واعرف ايه هى خامس حاجه
............
طلب انسانى لوجه الله
هو انت هتنزل البوست الجديد بتاعك امتى والساعة كام عشان اكون اول واحدة واقفة على باب البلوج بتاعك وانول شرف اول كومنت
بلييييييييييز
............
امنية
.........
باااااااااااااااااى

حمادة زيدان said...

يا صباح التهييس

والله يا سيدي انا بحب التهييس زي ولا مؤاخذه عنيا

المهم خلينا في موضوع الصورة مكدبشي عليك لسه مسمعتش الحوار

بس أولت أطرطش بالبوقين اللي عندى وخلاص

سلاموز يا سفاح

NeRmeeN said...

هههههههههه سيبك بس من التهييس
ورد عليا
اخبااااااااارك ايه؟؟
وسورى على الغياب الطويل ده

تحياتى