Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Sunday, January 27, 2008

Abu Treka is Our Wizard.....


عدناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نعتذر عن هذا الغياب الغريب...

بس انا من يوم السبت اللى فات لغاية امبارح نايم فى السرير بسبب نزلة شعبية حادة

والحرارة عندى كانت بتلعب فى ارقام غريبة لو كنت جبت الارقام دى فى الثانوية كان زمانى دخلت طب ..هههههههه

طبعا انا واخد ادوية بالعبيط تفتح صيدلية لوحدها ههههههههههههههههههههههه

بس افتكروا كل يوم الناس اللى بتدعى ربنا تدعى عالراجل اللى اخترع الحقن .....عاللى صنعهم

ما علينا برضه......صحيت من النوم كانوا فجروا بيروت كالعادة يعنى

وفى غزة كالعادة برضوا بيقتلوا فيهم...ايه الجديد يعنى...بففففففففف...عاتى

واخر حاجه انهم كسروا الحدود ما بينا ودخلوا اشتروا الحاجه وروحوا تانى....

طبعا اللى كان قافل المعابر اسرائيل والحلوة بتاعت الفلسطينيين اللى مسكاهم...

يلا ما علينا

المهم يوم ماتش مصر والكاميرون انا كنت بتفرج عليه من منازلهم...او بالاصح من سرايرهم

والحرارة فى اليوم ده سجلت اعلى مستوياتها ...كانت 41 تقريبا....

امبارح برضه كنت حاسس ان الحرارة هتعلى بالشلل اللى كنا بنلعب بيها...وقاعد وساكت ومش عارف انفعل خاالص...لان ابويا قاعد جمبى وجوايا شتايم بالجملة للاعيبة بتوع الاسودان اللى نزلوا يضربونا مش يلعبوا معانا....

ما علينا ....انا بس بقالى كتير ما عملتش لوك لوك مع اى حد وموبايلى مقفول وحالتى النفساوية كرب حبتين فاستحملونى معلش

نيجى لبقية الرغى ان لسه فيه ناس شايفه ان رايها بس اللى صح واللى معارض ليهم هوا الغلط.....

الناس دوول ااقولهم
طظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ

كبيرة كده وتخزى عين اللى ما يصلى عالنبى

هههههههههههههههههههههههههه

انا بقيت كده ليه...قعدة البيت بتأثر عليا فعلا

قووم ايه ابو تريكة لما جاب الجون التانى والاولانى ليه رفع الفننة بتاعت وكان تحتها تى شيرت عن غزة عالله يطمر بس فيهم....ناس تاكل وتنسى يوم ما السادات مات وعرفات رقص ...ما علينا...احنا برضه شعب اصيل ...وناس بتعرف الاصول

كفاية عك كده مؤقتا...ونراكم فى نشرة الرابعة مساءا على خير ان شاء الله


كان معكم عمو السفاح من سريره الكائن بحجرته...

يتحدث اليكم مباشرة من اللب توب اللى مالهووش صاحب

بسا


12 comments:

Selfmeaning said...

هييييييييييييييييييه

اخيرا عمو السفاح رجع بطرطشته

عشان يصدعنا تانى

حمد لله على سلامتك

و مبروك على مصر ماتش امبارح و عبال

الكاس و اللى عمله ابو تريكة امبارح

برده اننا لسه بنعترف اننا روح وحده

مش زى ما بيقولوا اننا بعينا القضية

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف حمد الله علي السلامه

كده تشتري العلاج من بره
طيب كنت تقول وانا ابعتهولك دليفري وكمان خصم عشره في الميه

catroz said...

حمدلله على السلاااامة يا مشمش ..

عابرة السبيل said...

الف سلامة عليك يا سفاح

تسلم ايدك على الموضوع خاصة انى مش من الناس اللى بتابع الكورة

دهاء سياسي said...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

:D

شفاك الله و عافاك يا محمد .. الف سلامة عليك

و بعدين يا ابنى اهتم بصحتك شوية .. هو انا كل ما ادخل المدونة الاقيك تعبان .. يالا ربنا يقومك بالسلامة

انا بس كنت داخلة اسلم :)

زى الهوا said...

هههههههههه هوه البرد بيعمل فى الناس كدة , ألف سلامة عليك , بس تعرف رغم انك عيان بس كل كلامك صح

safa7_karmooz said...

selfmeaning:

ايوة رجعت وهصدعكم من هنا لبكرة

-----------

خمسة فضفضه:

اده انتى عندك...طب مش تقولى...

طب هاتى العنوان عشان لسه فيها اهوة :D

safa7_karmooz said...

catroz:

الله يسلمك يا رووزة

---------------

عابرة السبيل:

الله يسلمك يا عابرة ومبرووووووووووك الاجاازة

safa7_karmooz said...

دهاء سياسى:

الله يسلمك يا دهاء هانم...انا عارف انى مقصر...اى اام سووورى

ونعمل ايه بقى فى المضادات الحيوية التعبانه فى بلدنا الحلوة

-------------

زى الهوا:

شايفه عشان تعرفى الهوا بتاعك عمل فيا ايه :p

هههههههههههههههههههههههه

انا احييكى..:)

Maha said...

هو مش أبو تريكة أخد على الحركة دي إنذار ؟؟

عشان ممنوع اي اشارة سياسية في الملعب

وعرفت برضة إنه في مباراة تانية لاعب من الفرق الأجنبية بعد رفع العلم الاسرائيلي لما جابوا جون ومعملوش فيه حاجة

!!!

هل ده صحيح فعلا

oceaneyes said...

الف سلامة عليك يا مشمش

يارب تبقى كويس ..معلش هو دور ماشى على الكل وان شاء الله هاتبقى كويس


ابقى طمنا عليك


تحياتى

:)

cleopatra said...

ايه ده الصفاح كان عيان ؟؟

100000 سلامة عليك .. وان شاءالله الناس الوحشينين