Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Thursday, April 07, 2011

الخميس السرى 9

جينا لميعادنا الاسبوعى 

قول اللى انت عاوزه 

زى ما تحب باسمك او تكون مجهول 

Have a nice week end ;)

7 comments:

Ramy said...

أزيك عامل ايه

معلش بقالى فترة مش بعلق بس بجد

عندى حالة أحباط شديدة من كل شيىء

مش عارف أخد قرارات كتير

riri said...

عندى احساس ان انا بش ملكه وقتى او بش حاسه بنفسى يعنى بش عارفه اوصلها ازاى بس زى الاحساس كده انك حى وبش حى

safa7_karmooz said...

i need breaaaaaaaaaaaaaaak

Anonymous said...

مشدوداله بطريقة تخوف
ماهوش عشانى اشيل انا همه ليه

ممكن تشيل تدقيق الكلمات ؟

Anonymous said...

ana 5yfa mn nafsy

5yfa el toha ely ana feiha to2dy l krarat to2dy l toha akbr bkteer ...

howa ana ha2dr a5od l 5atwa di emta?

Selfmeaning said...

ekt2ab bas eih elgedid elmara dy mesh 3arfa

شوية قهوة said...

خيفة من الجي
عيزو وقفة مع نفسي
بس الحوليا مش سيبني ومش عرفة اعمل حاجة
لا عرفة اغير نفسي ولا عرفة افضل زي ما انا