Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Wednesday, March 10, 2010

حدش شاف بوقى؟؟؟

غريبة الناس ...غريبة الدنيا دى ...اعز الناس بيتغير عليا

مش شرط على فكرة يكونوا حبايب يعنى مرتبطين متجوزين مخطوبين عشان نقول كده

بتتقال عالاصحاب بردوا

وكل الناس بتتغير ...بس فيها ناس مقتنعه انها متغيرتش رغم انهم اتغيروا وللاسوأ كمان

فيه فئة من الاصحاب اعرفهم بيحبوا يدوك التفاصيل اللى هما عاوزنها بس....انا مش معترض ...بس متحسسنيش انى بسرق او اجرمت لو سألت عن حاجه واضحة وضوح الشمس للاعمى بس انت مش شايفها او عامل نفسك مش شايفها او مستعبط وبتقول للناس لاء مش موجودة

بالظبط زى اللى بيقنع الناس ان الشمس مش بتطلع الصبح لاء بتطلع بالليل

ما علينا

انا مش فاكر كنت جاى اكتب ايه

ااه

سلينترو ده اختراع هايل بجد

مذاكرة فرح حزن خطوبة جواز طلاق تلاقى من كل ده هناك

ههههههههههههههههه

بهزر بس انا اتعودت اذاكر هناك عالطول بغض النظر بتكلم عن انهى فرع ...بس المكان الوحيد اللى بحس بيه ان زى البيت ...الاختلاف انى لسه موصلتش اقعد هناك واربع واقلع الكوتشى وازكم انوف الجالسين...هع هع هع

فى يوم ممكن اعمل كده ...فكرة والله ^_^

مش فاكر بردوا كنت عاوز اقول ايه

:(

ما علينا يعنى

كان نفسى اروح اللقاء البورسعيدى للمدونين

بس انا يوم الجمعه كل الناس عاوزانى

هروح لواحد صاحبى وعندى انشطة مختلفة وناس عاوزنى اخرج معاهم وناس غيرهم

والمهم فاكر ومتأكد فيه حاجه فى البيت يومها بس مش فاكر ايه

ههههههههههههههههههههههههه

اكبر عيب فيا احط سبعتلاف معاد فى نفس اليوم وابقى متأكد انى هلحق بس مبلحقش حاجه

-_-

هيتعدل ان شاء الله

يا سفاح كنت عاوز تقول ايييه يا سفحفح

والله ما فاكر

:(

خلاص لما افتكر هاجى احطه فى بوست تانى

بسا

^_^