Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Monday, July 02, 2007

الفرق بين طبق الفول...والـ..... ..ز

فى الاول....

ياريت بس تسيبوا الفيدو يحمل




ايوة هوا الاخ ده

وبعد كده عاوزكم تركزوا كويس اوى فيه

خصوصا الحاج بتاع طبق الفوول

بس

الطرطشة دى مش سياسية ...

بس دى عاوزة توصل لحاجه

اننا شعب مش مهتم باللى بيحصل فى بلده

او معندوش وعى سياسى حتى

او منفض

طالما هوا هوا :D

ربنا معاكم بقى

واحلى سلام لطبق الفوول


13 comments:

mariamagdolen new said...

انا بايدرايك احنا منفضين بس والله نامل فى التغير لسة عندنا امل بردة

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الفين سلام وتحية لطبق الفول الميه ميه

Ana keda said...

هههههههههههههه
الفول وبس
الفول اونلى
الفول يا يا يعيش
يبنى ده هو الى ماكل مصر لولاه كان الناس جاعت

بس بجد فعلا احنا بقينا شعب عده لا مبااااااااالاة بطريقة بشعة يعننى ربنا يكرم يا سفاح بقى دعواتك

Noony said...

كان شكل طبق الفول جامد أوي
وكله مية مية
وشعب لذيذ
وكله جميل
ويعيش الجهل المدقع
ونهارك سعيد

سلامات
:)
نوني

وشوشني said...
This comment has been removed by the author.
وشوشني said...
This comment has been removed by the author.
وشوشني said...

اهلا بطبق الفول
الفيديو حلو الحقيقه بطريقه غير طبيعيه
اديني اتفرجت عليه
يالهوي على المهزله
الواد بتاع كل اللي نعرفه ان الريس ميه ميه
ياسلام عليه الحقيقه لا منظره يدل على ان الريس ميه ميه
والا بتاع انا تبع نفسي تحسي انوا ضارب حاجه قبل التصوير
وكمان هما مالهم مخنوقين كده ليه هما مخنوقين ويحسسوا الواحد بالخنقه فعلا

يلا ربنا معانا بقا في الازمة اللي احنا فيها
خلي بالك انت قلتلي غرقي المدونه بوستات ووانا ماقلكش انا غرقتها ازاي الحقيقه حتى قعدت تنادي وانا طنشت
هي ايه ده؟؟
يلا سلامات وكمل طرطشات

محمد مصطفى said...

ايه يا عم ما هو الناس بتفهم و بتابع اهه
مش الراجل قال إن الريس مية مية
يبقى بيفهم
ههههههههههههههههههه
حاجة تنقط

catroz said...

هو الريس عشره على عشره....
التعديلات هتمنع الارهااب...
التعديل الدستورى اصلاح للشعب...
:Oهو فى تعديلات دستوريه
احنا عايزين ناكل عييييييييش
انا لسه معرفش الحاجات اللى هتتعمل
..........:S:S:S:S:S
اااااااااااه يانا
اااااااااه يا بلدى
عماااااااااااار يا مصر
يا حرقه دمك ياروز على الصبح
مين دول الناس دول
هما دول مصريين
لا
ازاى يعنى
هى مصر وصلت لكده
انا مكنتش ااعرف انهم وصلوا لكده و الله
بس بجد
انا لله و انا اليه راجعووون

و طبق الفول الظاهر عامل دماااغ للراجل

لا و مش عارفين كام ماده
محدش عاارف بطاطا
:D

البنت الشلبية said...

هههههههههههه

عسل اوى الراجل الى بيقول انا لسه جديد هنا ههههههههههه

هوا فاكر نفسه فى الملاهى

والاتنى الى بيقول الحمد لله معنديش بطاقة انتخابية هههههههه

والى بيقول ان شاء الله وربنا يسهل مراحوش اصلا

وسكرة اوى الراجل الى بيقول انا راجل مش متعلم والريس مية مية

والله فيديو جامد..تحفة

safa7_karmooz said...

mariamagdolen new:

صح..منفضين او خايفين ...هى واحده ...وان شاء الله ممكن يبقى فيه تغيير ..:)

------------------------

خمسة فضفضه:

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

وسمعنى احلى سلام لقرص الطعمية :D

safa7_karmooz said...

Ana keda:

لو لم ااكل فولا ...لوددت ان اكون حبة الفول :D

بجد ده غذاء الشجعاااااااااااااان

بصى هى المشكلة اننا طالما بناكل وبنشرب وننام ...الحمد الله...هو ده مبدأنا دلوقتى ..:)

--------------------

Noony:

ااه...نونى شكلها جاعت يا جماعه....وانا لسه صاحى من النووم ...ومافيش فطار لسه ...

نهارك اسعد :D

koukawy said...

ههههههههههههههههههههههه
جامد اوي الراجل بتاع الفول بس هو اللي فاهم فاهم فيهم شويه
بس انا اللي عجبني اكتر بتاع هو الريس ميه ميه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
بس تصور في جانب ايجابي في الموضوع .. في لسه ناس بتقول بصراحه معرفش و مش بيفتوا
ده كويس