Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Sunday, July 01, 2007

جابولى تـــــاج ولولى

جالك التاج يا تارك البلوج

هع هع هع

تاج

من المدونة الرقيقة

الوردة البيضاء....باتريسيا


انت مين ؟؟

سفاح كرموز....بيدور على قلب معين ...يخطفه ويخليه عنده...ومش هيقتله...بالعكس هيرويه بدماء اعدائه

مين اكتر ست اشخاص بتحبهم ؟؟؟

فلان وعلان وترتان وبتنجان وسحلان وشحلان
هههههههههههههههههههههههه
6 مش يكفوا حبايبى ..:)

هل انت سعيد ؟؟

هوا طالما عايش مستور الحمد الله ....يبقى سعيد...بغض النظر عن العك اليومى بتاع الحياة

لو اجتمعت مع حسنى مبارك فى مكان واحد هتعمل ايه ؟

هقعد ااقرا قرءان فى ركن لواحدى ....واشوف لو معاه سيجارة ااقضى بيها الوقت

لو معايا مليون و نص اعمل ايه ؟؟؟

اشمعزة يعنى ؟؟؟؟....بس يلا اهو رضا ...هاخدلى نص ...واسيب الباقى لعيلتى ...يتصرفوا بيه ...ومع انى كنت عاوز ااديهالهم كلها بس الطمع بقى ولازم اضمن حقى :D

بتحب مصر ؟؟

كل يوم بصحى الفجر ااصلى ...وادعى لاهلى واصحابى ونفسى وبلدى ....وانزل اتمشى عالكورنيش اابص لنيلها ...واقول لسه بحبك يا مصر

مين اكتر شخصية متقدرش تستغنى عنها ؟؟؟

انسان بحبه جدا....زى اخويا ...لو حصله حاجه مش هستحمل تانى

ايه اكتر موقف محرج ؟؟-

نزلت ومتأخر ولحقت المترو...ودخلت قعدت بقى ...وبرحرح وبمسح العرق بمنديل وببص فى الساعه ...وسامع همهمة ...ابص الاقيها عربية ستات ...ههههههههههههههههههههههههههه...وقاعد جمبهم كمان ...والاقى الست بتبصلى بقرف وتقولى ايه يا استاذ....قولتلها متقلقيش ...انا مرتبط ...ومش هاكلكم ولا اخطفكم....واول ما المحطة اللى بعدها جت عالطوول غيرت ....ودخلت عربية الستات اللى بعدها :D

كان يوم ما يعلم بيه ربنا

الامنية اللى اتمنا تحقيقها ؟؟

رضى ربنا عنى ...واهلى....والاقى القلب اللى كنت بتكلم عنه

التاج باه يتمرر لمين ؟؟؟؟

التااااااااااااااااج ده اجبارى لكل واحد هيدخل ويرد عليه :D

وياريت حد يعبرنى ويعمله ...ولو مرة واحده ...:(




23 comments:

كراكيب عادل said...

انت يا بتاع عربية الستات

:)

keda-sponsor said...

موضوع عربيه الستات ده صعب شويه
أنا أول ما أخش بيحسسوني أني ذئب بشري وهما يزحموا كل عربيات الرجاله و محدش يتكلم لأو يقعدوا كمان
بالنسبه للسيجاره إللي هاتخدها من الريس تبقى جيبلي معاك واحده تذكار
سلااااااام

!!! الراس الكبيرة منة said...

عربية الستات يا ظالم يا مفترى
سلام

Unknown said...

ههههههههههه

بقى تغير من عربية الستات عشان تخش فى اللى بعدها هههههههههههههه

والتاج ده بصرااااااحة وماتقولش لحد عشان ده سر ماشى؟؟؟

التاج ده جالى من ناس كتييييييييييييير وانا منفضة .. عاملة نفسى مش واخدة باااالى خااااااالص

بس ده كلام فى سرك هه؟؟

تحياتى
:D

MONDAHESH said...

انت بتدبسنا يعني في التاج

انا لازم ارد لانك موتني من الضحك في موضوع عربية السيدات

اصل الموقف حصل معايا

اما بالنسبة للتاج فكأنك ماشفتش ردي

:))

واحشني يا والله يا ولد
وعايز اشوفك

البنت الشلبية said...

انا رديت على التاج ده قبل كده الظاهر انه نموزج التاجات

وايه عربية الستات دى انت هتعمل نفسك مش واخد بالك تلاقيك قاصدها ههههههههههه

اه يا خلبوص

mariamagdolen new said...

نادر جدا انك تلاقى حد بسيط زيك كدة

عابرة السبيل said...

و انا تعليقى راح فين ؟شيلته يا سفاح ولا ماتبعتش؟
عموما مش مشكلة ..خيرها فى غيرها

عصفور المدينة said...

الحمد لله إن الستة دول مش منهم دحلان
وبعدين سفاح في عربية النساء لهم حق يقلقوا

وشوشني said...

ههههههههه
طب هو ليه اجباري على غالعموم هعمله انا بقا هعبرك

وكمان تاخد بالك بعد كده اي عربيه فيها زحمه وخناق تبقا بتاعه الستات
مش من كرههم والله انا منهم بس ده اللي بيعملوه انا مش بعمل كده

يلا بص التاج هحاول اعمله وبعدين انت بتدبس الواحد فيه

Abd El Rahman Magdy said...

بذمتك في حد يقابل حسني مبارك يسأله معاه سيجارة ولا لأ
اما بقى بالنسبة لموضوع التاج فده إلزامي يا باشا ما نقدرش نرفضلك طلب
في اول فرصة ان شاء الله ارد عليه

عابرة السبيل said...

ماليش دعوة يا سفاح ...انا كنت بقولك ان الست بصتلك بقرف علشان انت قعدت بس ...خيرها فى غيرها ...حد بصلك بقرف فى العربية التانية؟
انا عادة بتصعبوا عليا وبقعد اضحك على اللى بيدخل غلط فى عربية الستات
-------------
انا هعمل التاج ده ..اهو يبقى اول تاج عندى من سفاح
-------------
وايه حكاية السيجارة دى؟وتاخدها ليه منه اصلا ...اعتمد على نفسك هو فاضيلنا؟!!كمان هتاخد السيجارة منه؟
انت مصرى ولا وطنى؟
-------------
سلام عليكم

محمد مصطفى said...

انا مرتبط مش هاكلكم
هههههههههههههههههههههه
حلوة جدا دي

catroz said...

فلان وعلان وترتان وبتنجان وسحلان وشحلان
هههههههههههههههههههههههه
6 مش يكفوا حبايبى ..:)


بتنجاااااااااااان
:D:D:D

حلوه بتاعه عربيه الستااات اوى ده
و ايه
متخافوش
تؤ
انا مرتيط
:D
و الله انت دماااغ يا مشمش

و هبقى ااشوف التاج ده
مكنتش هرد بس يلا بقى

هبقى اعمل التاج
لما افضى بقى
و طمنى عليك عملت ايه فى البريزنتيشن
..:)

inspector said...

و هل مازال يوجد هذا الكائن الذي يسمى ستات فى مصر
السلام عليكم ارجو مساعدتكم هذه فكرة ممكن تكون تحوير لفكرة ياسمين مش مهم مين صاحب الفكرة المهم نكسر القيود و صوتنا يهز الغول
الفكرة مطروحة على مدونتى فارجو المشاركة او ابداء الراي
http://eg-migrator.blogspot.com/

safa7_karmooz said...

كراكيب عادل:

:$ ....

انا ..تؤتؤ..

انت تقريبا غلطت فى العنوان :D

منور يا باشا
---------------------

keda-sponser:

هههههههههههههههههههههه
طبعا انت ازاى تدخل العربية بتاعتهم...عالم غريبة يا جدع :p

متقلقش ...هفتكرك فى نصيب معايا :D

---------------

الراس الكبيرة منه :

انا ..زوظالم ...ومفترى...

افرحىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

تم ضمك للقائمة السوداء بتاعت اخر الشهر :D

safa7_karmooz said...

انسانه:

هههههههههههههههههههههه

هوا انا نزلت جرى عشان مافيش عسكرى ياخدنى مخالفة ولا حاجه ...فاتزنقت تانى فى عربية ستات ....وسمعت نفس الكلام وزيادة....بس المرة دى عملت عبده المهم ...وعملت اكنى بتكلم فى الموبايل وسعادة اللوا والحوارات دى...هما اكيد سكتوا من قدامى...لكن الاكيييييييييييد اول ما نزلت رجعوا يتكلموا او يشتموا :D

التاج...ده...مممم...مش المهم الفلوس بعتيها على حسابى ؟؟؟

---------------------------

مندهش:

انا ااقدر ادسك يا حمبى

ده امر مش تدبيس

هههههههههههههههههههههههه

:D

يافقر...بتخيل لو فضلت 4 محطات فيها...ههههههههههههههههه

التاج...مممممممم

لما اشوفك..هى هى

وانت اكتر والله

safa7_karmooz said...

البنت الشلبيه:

اده انتى كمان...لاء كده لازم االفلى تاج ااوزعه عالبشر

ومعلش بقى انتى عارفه ....الحال شاحح ومش لاقى العرورة ...دارى عليا ربنا يحميكى :$

-----------------------

marimagolden new:

وشكل البساطة دى هتنقرض قريب ...لو فضل العالم بيتغير كل يوم...

ياريت متبقاش اخر زيارة للطرطشة...:)

safa7_karmooz said...

عابرة السبيل :

انا ولا قربت لحاجه ولا شيلت كومنت...

دورى بس تحت المكتب وقع هنا ولا هناك :p

------------------------

عصفور المدينة:

لا متقلقش....مافيش منهم خاالص...مهما حصل
بس استنى ...هوا ملامحى باين عليها كده...ده لو حصل والناس اول ما تشوفنى تعرف انى السفاح هكون فشلت فى مهمتى

منور الطرطوشة ...:)

safa7_karmooz said...

وشوشنى:

اده ...مش مصدق نفسى ...لولولولىىىىىىىىىىىىىى

ده مش اجبارى قولت

ده امر :p

على فكرة بقى العربية كانت ساكته وفاضية ...يعنى انا عملتلهم خدمة انهم لقوا موضوع يقضوا بيه ال18 محطة اللى جاية

بالنسبة للتاج ...انا قاعد بعمل فى تاج اهوة مبعوت منك

------------------

عبووووووووود:

حمد الله بسا يا باشا...اخيرا افراج يعنى؟؟
طويب
يابنى السيجارة بتاعته هتبقى ليها طعم تانى خاالص ...وطبعا ماركة تانية ...ده لو معاه اصلا ...

مستنى اول فرصة ترد عليه اهوة :D

safa7_karmooz said...

عابرة السبيل:

اهوة ...طلع موجود...ولا مسحته ولا اخدته فى جيبى ...بس بتظلمينى...اهىء اهىء :p

العربية التانية كانت بصات بقرف وحاجات تانية...الحمد الله انى ادتهم ضهرى ... :D

اده مش مصدق...انا لو كنت اعرف كنت بعتهولك من زمان عشان انول الشرف ده :$

انا سفاح كرموز :D

----------------

مادوو:

لازم ااطمنهم برضه....

بس كده هكون جبت خيبة امل لواحده تكون معشمة نفسها ولا حاجه ...هههههههه

منورنى يا جميل

safa7_karmooz said...

CATROZ:

اصل السؤال بيقول ستة ...وكمان محددش 6 ولاد ولا بنات ولا الاتنين مع بعض ....فقلت اكتب اى بتنجان :D

وفعلا 6 مش هيكفوا حبايبى ...

مش لازم اطمنهم ...لواحده تقولى هتجرجرنا فى الخطيئة ولا داخل تعاكسنا ...قال من حلاوتهم قال ...هىء

وكمان مكنتيش عاوزة تردى...كده...طويب...مافيش بيش

البريزنتيشن عك فى عك ...عاتى عاتى ...المهم صحتك ...وتفضلى تاكلينا مكرونة بالمحشى دايما كده :p

---------------

المهاجر:

ههههههههههههههههههههههههه

ازاى تقول كده

يعنى عندك هنا فى الكومنتس فيه اكتر من 6 ردوا منهم

لا لا ...انا معاك فى مناطق ومناطق...بس هنا مش مصر...هنا طرطشة افكار :D

وهشوف فرتك اللى زى فكرة ياسمين حااضر ..:)

وشوشني said...

اه صح لان انا بعتلك تاج ومش عملته
ااقول ايه بقا؟؟؟