Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Tuesday, July 10, 2007

صدفــــة....2

طبعا فيه ناس كتير مستنين البوست ده ...

عاوزين يعرفوا ايه الصدفة اللى كنت اتكلمت عليها فى البوست ده بتاع الصدفه

مممممممممممممممممممممممممممممم

مش عارف يعنى هما 10 صدف فى بعض ...وكانت معرفه حلوة اوى

بس قلت هسيب الايام فى الاخر هى اللى تقرر

ايه اللى هيحصل او ايه اللى هيتم

المهم

كان يا ما كان ....

ولد قمور ...يسمى بالسفاح بتاع كرموز

ماشى مع واحده صديقته...سفاحه برضه...نيهااااع

المهم وقفت تسلم على صاحباتها السفافييح التانيين

المهم ببص بشبه على قمر واقف بينهم...وهى بتشبه....انا واثق انى شفتها قبل كده

بس بينى وبينكم

عمو السفاح بطيخه انه يفتكر اسم حد سواء ولد او بنت

المهم....قالها انه بيشبه عليها ...وسبحان الله طلعت هى كمان بتشبه

اتعرفوا على بعض ...والاسامى طبعا...زوطلعت زييه بالظبط سواء فى السنة الدراسية او الكلية او حتى المكان

اللى بيقعدوا فيه فى جامعة السفافييح

الاختلاف بس المجموعه ...مفرقتش يعنى :D

المهم قالت هتوصل اصحابها للباب الرئيسى ...وراجعه...وانا كنت هوصل السفاحه اللى معايا ...واجيب حاجات كده

وارجع تانى

المهم سجلت اسمى واخدت الشنط....عشان كان عندى بالليل الاوبننج بتاع مؤتمر السفافييح الكبير

ورجعت عالمكان...مش لقتها ...انا بينى وبينكم كنت مستبيع وهقعد ...وعنى مارحت بالليل

بس اختى اتصلت بيا عشان الحق اروح واجهز نفسى وكده عشان بالليل بقى

مشيت زعلان انى مش عرفت ااشوفها

خلصت المؤتمر فى اسبوع...واخدت اسبوع نقاهة كمان ...

ورجعت الجامعه....مش لاقيها برضه

قلت يلا ....اهو حلم وعدى

يوم كده فتح محل مأكولات جميل عندنا فى الجامعه

فالحر كان لسه فى اوله ....والناس بتسف الايس كريم من عند الراجل...

رايح ااشترى من هناك ليا وللشلة بتاعت القتلة اللى اعرفهم

لقيتها رايحه برضه

سبحان الله وهتشترى لاصحابها برضه

المهم وقفنا نتكلم ونسينا كنا رايحين نعمل ايه

ولقيت واحد صاحبى جه واخد منى الفلووس ...وقالى اااه ...طيب...هات الفلوس هجيب انا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وهى برضه نفس النظام

بس اتفقت معاها انى هستناها ونروح مع بعض وكده ...

بس جالنا تلفوون مهم لازم نروح المطار نجيب اخو زعيم سفاحيين القاهرة

يادى النيييلة

قولت مش رايح وهقعد ااستناها ...بس قعدنا يتحايلوا عليا

وقولتلهم لغاية الساعه 6 بعدها نفك....وجت الساعه 6....ومجتش...اهىء اهىء

بس قلت يبقى زى المرة اللى فاتت

هى لو كانت بتنزل كل يوم كنت هجبها بسهولة

بس هى عاملة زىى....الجامعه بقت خنقه والدفعات الجديدة اطفال موووووووووووووت

فبنفض...وهى نفس النظام وهى دى البروبلم...

ام هند....بتسلم عليكوا اوى وتقولكوا ابقوا تعالوا ;P

بس جت الامتحانات وكنتت بشوفها لحظات

لغاااااااااااااااية اخر يوم امتحانات

قعدنا وقت اطول نتكلم

سيبكم من الكلام اللى كان بيتقال

بس وقتها كنت حاسس انى فرحان جدا...الله اعلم عالسبب وهى كمان كانت كده

طريقة المقابلة الغريبة...

نقعد ندور على بعض وفى الاخر نقابل بعض بطريقة اغرب ...سبحان الله

مممممممممممممممممممممممممم

مش عارف....احنا متفقين على اول يوم فى الدراسة نتقابل

محددناش ميعاد

ولا حتى مكان

سبناها بقى لوقتها :D

بس كده...ادى اجمل صدفه حصلتلى حتى الان

ومين عارف ايه اللى ممكن يحصل بكرة ;)


11 comments:

Nani said...

السلام عليكم
ازيك يا سفاح
ايه الصدف الجميلة دية؟ دي ولا في الاحلام المهم النتيجة والنية على ايه ربنا يحرسك
انت مبتنورنيش ليه؟
وبعدين انا عايز الحلاوة اني اول تعليق :)

عابرة السبيل said...

سلام عليكم
ايه يا سفاح العقل العيالى ده؟صدفة يا سفاح؟بزمتك ينفع الكلام ده ؟
يا عم قول يا باسط ..اصحى من الحلم الجميل ده واسال نفسك واخرتها ...معلش كلامى صعب بس حقيقى ...ما تعملش زى كل الشباب اللى بيتصدم فى الواقع بتاعه ..انا خايفة عليك وعلى مصر اللى هتقتل فيها لما تصحى من الحلم على خبر خطوبتها
سلام عليكم

safa7_karmooz said...

Nani:

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

ههههههههههههههههههههههههه

النتيجة...لسه مطلعتش

واهوة جتلك لقيت الصوريصار ابو شنبات عندك..

ههههههههههههههههههههههه

منورة...والحلاوة فى طريقها

safa7_karmooz said...

عابرة السبيل:

استنى استنى اتنى

شكلك فهمتى الحوار غلط....

ارجعى بس واقرى الموضوع وقوليلى فهمتى ايه

The Alien said...

دي العلامات ياولدي
ساعات الكون كله بيتآمر عشان يحققلك حاجة
عشان كدا الصدف بتتكرر

تحياتي

keda-sponsor said...

مش عارف ... طول عمري أحب التخطيط
يعني موضوع الصدف ده بيقتلني

بس أدام أنت مبسوط ... خلاص

بس أنا شايف الموضوع مش أزمه كده

بخلاف أن هيه حلقتلك مرتين ... أنا خايف على سفاحنا لقلبه يتكسر و يحاول ينسى آلامه بقتل نص سكان القاهره و الجيزه

بعدين أنا متضايق أنك بتقول على الدفعات الجديده عيال ... ما تنسلش أنك يوم كنت سفاح صغير في الكليه

سلاااااااااااااااام

safa7_karmooz said...

The alien:

انا قولتك كده برضه يا والدى :D

ويالها من مؤامرة ...:)

safa7_karmooz said...

Keda-sponser:

ممممممممممممممممممممممم

هو انبساطى موصلش لحد من اللى ردوا خالص...وفهموا حاجه تانية خالص...ما علينا يعنى ...

بس متقلقش...هقتل نص سكان المحافظات...اهو نخف برضه

والدفعات الجديدة بتاعت دلوقتى مش زى بتاعت زماان

:)

catroz said...

صدفه جميله بجد
انت مقلتش انت بتحبها ولا بتاع
يمكن اصدقاء
حلو اوى كده
و بعدين هو عمو السفاح قال
انه بيحبها و هيروح يعترف لها وبحبه اللى من 7 سنين
:D
مش فاهمه انتوا مازمين الموضوع كده لسيه يعنى
عارف يا مشمش
انا بعتقد فى الحاجات دى اوووووى
بسبب حاجات كتيره حصلت زى كده
و فى الاخر بتنتهى بصداقه عمر اوممكن حاجات كتيره تانيه يعنى
:)...................
بس عارف ايه اللى انا شايفاه
الصدفه دى فيها
Signs
كتيره اوى
و انا مقتنعه دايما فى حياتى
ان فى علامات كده بترشدنا نعمل ايه و منعملش ايه
يعنى مثلا هنقول مره الايس كريم
انت لو رحت بدرى خمس دقايق
خمس دقايق ايه
هما دقيقتين
لو اتاخرت دقيقتيه ممكن مكنتش تشوفها
و لو هى اتاخرت دقيقتين ممكن برضه مكنتش تشوفها
لا و ايه
ما ممكن حد من اصحابك هو اللى يروح يجيب ايس كريم
و ممكن كمان حد من اصحابها هى الى يروح يجيب الايس كريم
:D
شاااااايف الموضوع متظبط اوى ازاى
بص انا شايفه ده صدفه جامده اوى بصراحه
و من غير مجامله
لانى لما بتحصل لى حاجه زى كده
و اشوف حد من اصحابى بالطريقه دى
بنبسط اوى لما افتكر الموضوع بعدين
سيبك من موضوع مرتين مجاتش
عادى يعنى
مش مساله
بص هى صدفه حلوه
و فعلا دى مش صدفه واحده
لا دى كذا صدفه حلوين فى بعض
حلوين بجد
..........
كل واحد دخل قال وجهه نظره
اعتقد لو كان هو اللى مكانك
كان اكييييييييييييد اختلفت وجهه نظره
و كل صدفه حلوه و انت طيب
.........:)
................
و بعدين اللى قالوا سفاحنا قلبه يتكسر
ليه يعنى
ايه اللى قالكوا انه بيحبها
:D

وشوشني said...

والله كويس انتوا مظبطين مع بعض
هههههه يعني سبحان الله انتوا الاتنين تروحوا في نفس اليوم تشتروا ايس كريم واضح ان الدنيا كانت حر ساعتها فعلا

لا بس والله صدف حلوة اوووي

Anonymous said...

الله صدفة جميلة جدا جدا جدا

يا بختك يا مشمش

بس المهم ان الصدفة ديه تستمر

و يارب ارزقنا

J.B. :) :) :)