Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, May 04, 2007

يوم فى دريم بارك


اليوم: الخميس 3 مايو 2007

الزمان : الساعه 10 فى ميدان رمسيس

اينعم المفروض كانت 9..بس انا نسيت موبايلى ورجعت ااجيبه تانى..وباقى الولاد...اتاخروا لظروف الصحيان وكده

العدد 8...3 ولاد..و5 بناويت

اتقابلنا...واتمشينا لحد الموقف...ركبنا ميكروباص...طبعا اغلبهم من القاهرة...وانا الوحيد اللى من الهرم...فحسوا انهم بقالهم كتييير ماشيين

وصلنا عالساعه 11 كده...وابتدت المعركة

لظروف معينة ...انقسمنا اتنين جروب ...4 و 4

مجمل اليوم كان تحفة بجد

بغض النظر عن اللعب اللى مركبتهاش ...عشان عندى رهاب الاماكن المرتفعه

او اللعب اللى ركبتها بس جبت قرف للى كان راكب معايا

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وكمان الاكل اللى بطنى كانت خربانه من اللعب

بس عاوز بس ااقول ان اليوم ده خلانى فرحاان جدا...

وخلانى ااغير جو كنت محتاجه

بس من هنا..عاوز ااوجه كلمتين لاصحابى اللى كانوا معايا يومها

سوسو كعب الغزال: سعدت والله برؤيتك...وانتى بنت زى العسل ..جداا...وفقر..هههههههه...ومخك حلو برضه...ووجودك خلى اليوم ليه طعم ...شكرنز..او مياوووووووووووو

درش دير جروسا: انت يابنى مجنوون مووت...وعسل برضه...وانت عارف التانى ...ههههههههه...شكرا يا حمبى

لونلى : حبيب قلبى من جوا وقاعد من برا مبرطع عليه...مش عارف هتقرا كلامى ده ولا تؤ...بس بجد كان يوم جامممد مووت يوم لما اتعرفت عليك

وباقى الناس اللى جم بشكرهم...ر...ب...د...ب 2

نورتم اليووم

كان نفسى ااروح معاكوا....بس كنت تعباان جدا...والمشوار من رمسيس كان بمثابة انتحار ليا

بس نسيت ااكلمكم واطمن وصلتم امتى...عشان ببساطة روحت اخدت دش ونمت...سورى:$

كان نفسى يكون معانا وســـام...بجد اليوم كان ناقصك...بس المذاكرة اهم...والترم ده اهم ترم...ولازم تخلص عشان نفرح بيك بقى يا حمبى

برضه ...افتقدت شيماء...ومروة

وان شاء الله نعملها فى الصيف تانى

---------------------------------

انا بشكر الناس كلها اللى سابت كومنت عندى فى البوست الكئيب...وبجد ردودكم هى اللى خلتنى ااثابر وارجع من تانى

هرد عليكم واحد واحد...بس كمان شوية كده

اختى الكبيرة...بتعمل مشروع تخرجها وواخده الجهاز مقاولة...فمش بعرف ااقعد الا كل فين وفين

قريبا ...

-------------------------------------


تحديييييييييييث

الله يسامحك يا ضياء...منك للى اكلت دراع جوزها...بتعملى قرنين ..مااشى

دى كنا تعبانيين مووت...وهما لسه فايقين مووت ...ونازلين من الغسالة












ضياء..او لونلى...كان رايح يتصاحب على اخينا الغلبان ده









"المحفظة فين ياااااااااااض؟؟"
ده كان نص الحوار بينى وبين ضياء ...قال اخدت المحفظة قال..هع هع
انا باخد رقااب :p












وعشان تعرفوا انى عمو سفاااح طيب القلب ...دى صورتنا مع بعض قبل ما ااقتلهم هما التلاته ...نيهاااااااااااااااااااااع










كان يوم تحفه جدا...ومميز مووت....ورغم اننا متصورناش...ربنا يسامح اللى كان السبب... بس يستاهل الصراحة وحاسس انى مش هنساه...وهيفضل محفور فى الذاكرة دايما

يلا نخلص اامتحانات ونعمل رحلة للبلوجرية كلاتهم
:D


15 comments:

reri said...

الحمد لله إنك خرجت من المود الوحش
أما دريم بارك... فدي ليا فيها أجمل ذكريات... كانت بتبقي أجمل رحلات .. وخاصة لما تبقي قبل الإمتحانات .. بتكون فاضيه ونركب الألعاب براحتنا .. التوب سبن كنا بنركبها بال 14 مره ... ومش بنزهق .. يااااااااه .. فكرتني بأجمل رحلات الجامعه ... ربنا يوفقك ويوفق أختك

سلاماااااااااات

~ Bato0ot ~ said...

ana shakly awel comment wala eh?
el mohm y3ni ana kan nefsy arou7 msh konto te2ololi :D hehehe
walahy f3lan ba2aly shahr bat7yel 3ala so7aby nefsy aro7ha mooot
great that u had fun

Noony said...

مبروووووووووووووووووووك
انك طلعت من المووود الكئيب اللي كنت فيه

ربنا يديم الفرح والسعادة ويحفظهم من الزوال يا رب

أيوة كدة..افرح وفرحنا معاك
بجد فرحتلك أوي وحسيت اني انا اللي رحت واتبسطت

:)
نوني

أسوور said...

سعيدة انك أحسن دلوقتى

Anonymous said...

يا حلاوة الفار طلع النخلة !!!!


سوسو كعب الغزال

safa7_karmooz said...

reri:

الحمد الله الحمد الله بجد ..اوىىىىىىىىى

كنت محتاج يوم زى كده...وناس زى اللى كانوا معايا...

وحلو انى رجعلتلك الذكرياات الجميلة بتاعت زماان دى...

امبارح كانت فااضية برضه ...لدرجة اننا حفظنا كل الناس اللى موجودين ...وكل مانشوفهم نقوول تانى..هههههه

وربنا يتقبل دعواتك ان شاء الله

والف شكرررررررررررررررررررر للكومنت العسل ده...:)

safa7_karmooz said...

batoot:

ممممتؤ...قربتى حبة...ههههههههههه
انا كنت هكتب واقول...بس تقريبا كان كلوا هيقولى امتحانات او شغل زى اغلب اصحابى الاندال..:(

لو كنت ااعرف ان حد فاضى مكنتش ترددت فى الاعلان يا افندم...تتعوض ان شاء الله بعد شهر وربع ان شاء الله ..:)

الحمد الله ...ويلكمووو

------------------------

نوونى:

يانهارىىىىىىىىىىىىىىىى

يا بنتى انا كنت فييين وبقيت فين...فرق شاااااااااااااسع موووت بجد

يا جمييل ...انا اللى بفرح والله لما بشوف كلامكم هنا...بيشجعنى اكتر واكتر ...

فرحان انك فرحتى بفرحى ...هههههه

safa7_karmooz said...

ياسمين:

ياااااااااه...منورانى بجد والله ...

انا اللى سعيد بالكومنت بتاعك ده بجد...

بتخلوا الواحد احسن والله بكلامكم

كفاية بس ااحس ان فيه ناس حواليا ...:)

--------------

سوسو كعب الغزال:

روحى بس شوفى الفار التانى وشه بقى عامل ازاى...ولو عنده لسه صووت

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

وشوشني said...

اهلا يا سفاح
اهم حاجه انك بقيت كويس دلوقتي وخرجت من المود اللي كنت فيه دريم بارك تجنن بالذات لو مع الاصحاب بجد
وبعدين يا سفاح ابقى جمع اكتر عدد من الاصحاب عشان لما تضرب ضربه تخلص على كله

Anonymous said...

الفار التاني ؟؟؟
برضه ... يا حلاوة الفار طلع النخلة ( نفسي في الايكون اللي بيحب على روحه ده )

و الله ما قادرة انسى منظر الست اللي افتكرناها ماتت دي هههههههههههههههه
والله مش عارفة هي ازاي مفيش في رجليها اعصاب ... ده حتى الهوا مش بيحرك رجليها !!!

سوسو كعب الغزال

NOUR_OO7 said...

السلام عليكم مشمش يا مشمش يا مشمش
وحشتنى وحشتنى وحشتنى وحشتنى يا واد
اية بقا البتاعة التحفة دىىىىىى
امممممممممم انتظرنى بقا قريبا بالاسواق
ويارب يخلى ليك اصحابك يارب وواد سلامى بقا للاسرة

safa7_karmooz said...

وشوشنى:

وشوشنى عندى...مش مصدق عيناااى...اخبارك انتى ايه الاول واخبار المذاكرة؟؟؟

والله كان يو جنان كان نفسى ناااس كتير يبقوا معايا...

بعدين لما ااضرب ضربة كبيرة ...هخرج مع مين كده ..ههههههههه

------------------

كعب الغزال:

هههههههههههههههههههههههههههههه

كان منظر تحفه اصلا اكن جثة ميتة راكبة اللعبة..ههههههههههههههههه

safa7_karmooz said...

Nour_007:

انا مش مصدق

نور ذاات نفسه هنا...انا بهييس شكلى

واحشنى جامد يابنى والله ...وانت عارف...انجز امتحاناتك بسرعه يا حبى ونتقابل ان شاء الله

وسلامك وصل والحجه بتسلم عليك..:)

SomeOne said...

الله يسهله

:))

me said...

فاتتني انا الست اللي افتكرتوها ميته ديه :D
انا مبسوطه انكم قضيتوا يوم حلو ورجعتوا مبسوطين

من غيري يا خونه<_<