Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Sunday, March 11, 2007

الصحبجية

مش عارف ااتكلم واقول ايه ...

انا بس قريت الكلام المكتوب عنهم ...من frozen love

وقريت ازاى اتجمعوا ...وازاى ابتدوا المشوار

وممكن يكون مشوار طويل ..

بس قربوا اكتر من الهدف بتاعهم

يوم لما الناس شافتهم فى حديقة الازهر وهما بيعزفوا

مش هتكلم كتير عنهم ...

بس عاوزكم تعرفوا

انهم محتاجينكم

يوم الثلاثاء 13/3/2007

بساقية الصاوى

محتاجينكم تقفوا جمبهم

وتسمعوا احلى كلام من الصحبجية

مستنيكم تيجوا وتقفوا وتغنوا معاهم

دول مش اى ناس ...

دول الصحبجية

كفاية الاسم بس ...يخليك تحس بحاجات كتيييييير اوى

ها ...هتيجوا ولا تؤ

هيستنوكم

الساعه 8 مساءا

يوم الثلاثاء

بساقية الصاوى

وانا كمان رغم عندى مؤتمر يومها والافتتاح ...هحاول بكل جهدى انى ااجى واحضر ممعاهم

اوك ..اتفاق ده خلااص...مستنينكم ..:)

http://m-rashed.blogspot.com/



9 comments:

أسوور said...

كلنا مع محمد حامد

يعيش محمد حامد

بنحب محمد حامد

Anonymous said...

ان شاء الله هنكون موجودين كلنا ..نشجعه فى اول الحفلة ونهنيه فى اخرها.

frozen love said...

انت مش متخيل انا كان ايه احساسي وانا بقرا الكلام ده

انا لقيت تعليقك عندي فرحت اني عرفت مدونتك..ولما جيت اشوفها لقيت البوست ده

متتصورش قد ايه انا فضلت متثبت قدام الشاشة

اكيد يعني كلمة شكرا مش مكانها..مش لاقي حاجة اكبر اقولهالك

وكونك انك تحاول تيجي فيوم زي ده دي عندي بالدنيا وكان اصلا جيت من قبل الحفلة ما تتبتدي


شكرا قوي قوي قوي

ومتشكر ليكي قوي يا ياسمين على كلامك الرقيق ده
للمرة التانية بشكرك على تدوينتك وعلى تشجيعك ليا

koukawy said...

ياه ه ه ه ه كان نفسي اجي تبقي اول مره اسمعهم 00 يا رب المره الجايه اقدر

§a§a said...

اممممممممممممم

صعب جدا للاسف

§a§a said...

صعب للاسف

Anonymous said...

للاسف

محمد صلاح العزب said...

ممكن أقدم تشجيع قلبي
لأني ساعتها هبقى غير متاح؟

وشوشني said...

يعني ينفع كده تعد تكتب عن الصحبجيه وعن وعن وماتجيش في الآخر المفروض