Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Sunday, July 15, 2007

مــــدونـــتــى على الهــــواء

فى لقاء لذيذ جدا

مع البرنامج الجامد جدا ...مدونة على الهواء

والمذيع الاجمد برضه....محمد عز الدين

صاحب مدونة بيت العز

سجلت لقاء معاه ...

والبرنامج ده اللى اذاعة حريتنا بتذيعه

اللى اكيد مش محتاجه تعريف

مش هطول فى الكلام ...

بس دوس عاللينك

واسمع الحلقة

سفاح كرموز...فى مدونة عالهواء

تحديث

البرنامج بيتذاع دلوقتى على راديو حريتنا

http://www.horytna.net/home.aspx

21 comments:

Ana keda said...

هييييييييه
والله زمان يا سفاح ليك وحشة يا راجل
اول كومنت يا فرحتى يخويا
بقولك ايه انت مشكلة بجد
عقبال يا رب لما اسمع نتيجتك وتكوننجحت بانتياز
انتييياز يخويا ادعيلى يا عمنا جامد بجد
التوقيع
احدى الضحايا

Momo said...

تمام

بس مش كل المدونين اللى بيقولوا رأيهم بصراحة ممكن يتاخدوا او يتسجنوا...

اللى بيتسجنوا اللى هم شتموا او قالوا الفاظ معينة او لم ينتقدوا نقد بناء

اللى زي مانقول كدة الشتيمة وخلاص

ده اللى بيتاخد

لكن اللى بيقول رأيه باحترام مش بيحصله حاجة ....

وانا مش شايفة ان مدونتك فيها مايريب السلطات D:

على العموم ربنا يستر D:

بس لقاء كويس وان دل عن شيء فهو يدل عن احتلال المدونة مكان له قيمة بين المدونات

وشوشني said...

مبرووووووووك يا عم
ياه اخيرا بقيت مشهور يلا انت اصلا لوحدك كده
هتييجي الحفله ولا ايه انا عارفه انك هتييجي كل اصحابك جايين خلاص ما هيشدوك معاهم وخلاص
..........
حكايه المعاد انا عارفه انه يوم التلات بس انا كنت فاكره ان بكره التلات عادي بقا مش خدت الاجازة ومبقناش نعرف احنا في شهر ايه اصلا
ربنا معاك بس برده هتييجي مش بمزاجك اصلا

BaTresYa said...

حلوة الحلقه اوي...انا اول مره اسمع عن الاذاعه دي !!! دا الجهل وحش ...المهم جو اون ومستنين مفاجآتكـ :))

S H A H said...

مبروووك يا نجم

مدونتك جامدة جدااااااا بجد

ضـوء الـقـمر said...

مسمعتش الحلقه بس قلت اقلك مبروك الاول :D
هسمعها واجي اقول رأيي

لسه بعقلى said...

انا مش لاقية اذاعة حريتنا ؟؟؟؟
بس هجرب تانى

MestKA said...

انا فعلا مش عارفه اشغل البتاع ده وكمان مكافي اداني اشارة خطر

انا واثقه انها كانت حاجه جامده

safa7_karmooz said...

ana keda:

والله انتى اكتر...

انتى تقريبا حجزتى اول الكومنتات ..
ههههههههههههههههه

المهم عجبتك الحلقه ؟؟

اكيييييييييييييد

يارب ان شاء الله...من بقك لباب السما

:D

safa7_karmooz said...

MomO:

تفتكرى اللى بيقول رايه باحترام بيتساب هوا كمان ..ممممممممممممم ربما

هحاول

ونقطة ريب السلطات...دى تعليمات عليا ...هحكيها بعدين :D

الله يكرمك...والف شكر على كلامك وتشجعيك ده...

عقبال ما نشوفلك بلوجاية..:)

safa7_karmooz said...

وشوشنى :

الله يبارك فيكى

تؤ معرفتش ااجى عشان ظروف طارئة معكوك فيها لغاية دلوقتى

اهو اصحابى عوضوا

safa7_karmooz said...

Batresya:

الله يخليكى ...المهم اننها عجبتك

واديكى عرفتيها...اوعى تبطلى تسمعيها ...

FloNa said...

:D :D

انا كنت مع كااات في الماسنجر ولقيتها بتقولي ان حضرتك على الهوا ففتحت اللينك وسمعت اعدت ادحك اوي


لا بجد جميل اوي ما شاء الله :)


فعلا الواحد مبقاش يقول لاهله انه عنده مدونة عشان بقوا يقلقوا اوي :d


ربنا يبارك لحضرتك

safa7_karmooz said...

هههههههههههههه
اده انا مش ااخدت بالى الا انها دلوقتى بتتذاع عالهوا :D

انا موطى السماعه عشان محدش يسمعها :D

الله يبارك فيكى

عقبالكم ...:)

safa7_karmooz said...

لسه بعقلى ومستكه

انا يات جماعه حطط لنكات فى البوست

وهتلاقوا المكان اللى تعملوا منه داون لوود...او الصفحة الرئيسية للاذاعه عشان تعرفوا تسمعوها

safa7_karmooz said...

shah:

والله انت اللى جميل ومدونتك اجمد ...

الله يبارك فيك

----------------

ضوء القمر:

شكلى هحطك فى اللستة بتاعت اخر الشهر

الله يبارك فيكى

بس مستنيكى تقولى رايك بعد ما تسمعيها ..

loza said...

لولولولولولولى


والله وطلعت على الاوذاعه


بجد الف مبروك

بس ده اكيد بسبب الزهد : D

loza said...

لولولولولولولى


والله وطلعت على الاوذاعه


بجد الف مبروك

بس ده اكيد بسبب الزهد : D

safa7_karmooz said...

loza:

الله يبارك فيكى

ههههههههههههههههههههههههههههه

طبعا طبعا

ده شىء مفروغ منه

انتى مستقليه بيا ولا ايه

catroz said...

زعلانه منك

هو مش انا قلت لك متكتبش بوست جديد الا لما ارجع من السفر

بس ولا يهزك

اصلا البتاع اللى انت سجلته جامد اوى

:D

و من شويه قعدت سمعته لماما
looooooooool

يلا يا عم بقيت فايمس اهوووو

:D

cleopatra said...

هسمع الحلقه واقول رأيي حالااا