Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Thursday, September 29, 2011

الخميس السرى 30


عدت ثمانية اشهر 

من وقت اول بوست فى سلسلة الخميس السرى 

اول لما تعدى سنة هيبقى فيه مقاجأة ان شاء الله وقتها

بس يااه الوقت بيجرى بسرعه كده ؟! الاوقات الحلوة بس على فكرة 

=) 

any way 

القواعد زى ماهى 

عندك سر عاوز تشاركنا بيه 

اكتبه بالاكاونت بتاعك او تحب يكون مجهول زى ما تحب

عجبتك الفكرة ممكن تنقلها عندك 

=)


3 comments:

Sarah .. said...

لسه يومين وأودع ال سنة 20 من عمرى
بتمنى
تحصل أى حاجة صغيرة فى نهايتها تفرحنى
ياااااارب

أمنية said...

مستنية حاجة تحصل

مازلت واثقة ف ربنا

وبقول يارب

kmhmhgfd said...

حلوة اوى الفووكيرة دى
يا افكارك يا كرااافت :-p

شووف هقولك سر بس فى بيرررر
تعرف انه جاى ف وقته عماله اقول عايزة احكى لحد انا عملت ايه انهارده بس ميكونش يعرفنى :(

اوعى تنسى انه فى بير واوعى مش ترد عليا
انا دخلت شات انهارده كنت بجرب بس لقيته زفت اوى وحسيت ان الناس وحشة اوى اقولك حاجة لقيته .. فرى لوكاااااااااال

قولى هى الناس بتخش شات ليه ؟؟
ايوة انت تلاقيك بتقول هو ايه اللى جاب البت دى هنا

بس على فكرة مبحبش حد يقولى يا بت :-
p

هو انا رغايه :(
طب وانا مالى ما الفكرة فكرتك