Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Thursday, September 08, 2011

الخميس السرى 27


الميعاد الاسبوعى 

يوم الفضفضة 

مش حاسس انه الخميس حاسه الاربع ولا الاتنين حتى معرفشى ليه 

الاسبوع طار بسرعه اوى 

العمر بيجرى اصلا 

على اية حال 

كل خميس بعمل بوست اللى عاوز يقول سر مخبيه عنده بالاكاونت بتاعه او يحب انه يفضل مجهول يجى ويكتبه هنا براحته محدش هيقوله لاء يعنى

Have a nice week end =) 


10 comments:

Anonymous said...

يا أنجح يا اسقط

safa7_karmooz said...

عك السنين التنيين المجنح الزاحف على بطنه

Anonymous said...

لسه بحبك !!
بس انت كسرت حاجات كتيرة اوى مبيننا

Anonymous said...

انتى اللى كسرتى مش انا

Anonymous said...

بقالى فترة طويلة عايز اجى اقول

احااااااااااااااااااااااااا

Ramy said...

أزيك يا محمد

معلش مقصر معاك

و مع الكل صدقنى

تصدق زى حلاتى مش جى معايا خالص الخميس

(:

عارف يا محمد برغم انى احياناً بكون عندى سلاااام داخلى حتى لو حواليا مصايب الدنيا و الأخرة

بس احياناً بأحزن حزن صعب قوى

الفترة اللى فاتت كانت متعرفش كسل و لا حقيقى حزين و لا علشان شغل جديد

ولا علشان مش عارف اكتب لها حاجة

مش عارف

بس اهوا بحاول ارجع

شكراً يا برنس ع السؤال (:

و كل سنة و انت طيب

اوعى تزعل



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?9964217694904afa96c69c5a7dcdc95e

أمنية said...

2009
اخر سنة لطيفة عدت عليا
يااااااااارب يااااارب نفسي احس باحساس الاستقرار ده من تاني

كنا مستقرين كلنا ...يمكن مش الاستقرار اللي بــال اوي...بس علي الاقل كنا بننام عارفين اننا لما نصحي هنلاقي ارض صلبة

فجاة لا لقينا الارض ولا لقينا بساط حتي نفضل عليه

الموضوع ده بيوجع اوووووووووووووي ...ومش عارفة لحد امتي الوجع ده هيستمر...نفسي ربنا يفرجها

يارب

Anonymous said...

انا خايفة حتى اطمن عليه مش عايزة اسأل عشان خايفة اوى يكون لسه مش بخير
ومبقاش من حقى كمان وكان نفسى ابقى جنبه بس مبقاش ليا مكان
القلق هيقتلنى من يوم ما عرفت بتعبه ومش عرفت اعمل حاجة غير انى ادعى ربنا ليه اوى ولسه خايفة

Anonymous said...

ولقيتنى وانا بهواك .. خلصت الصبر معاك

أمنية said...

نفسي اكلمها واقولها وحشتيني
بس اللي حصل كتييييييييييير
كتير اوووووووووووووووووي بجد


هو انا ليه بعد ما قفلت معاكي ...وخلصت الكلام كله...ونصحتك بنصايح كتيييييييير اوي عشان تفكي ....مش عارفة اعمل اي حاجة منهم لنفسي

ليه انا فاشلة اوي كده مع نفسي



كلمتين مكنتش عاوزة اكتبهم ف اي حتة تخصني...ملقتش غير مدونتك....قولت احطهم فيها :)

الف شكر