Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Saturday, January 23, 2010

ماذا تفعل لو كنت مكانى

تعملوا ايه لو حد قريب منكم

اكتشفتم انه كدب كدبة كبير ة حتين

وسعت منه قوى

سواء كان الحد ده

ابنك اخوك اختك جوزك مراتك خطيبك خطيبتك

؟؟

5 comments:

عصر الجنون said...

حشوف ايه المدافع اللى خلته عمل كده
واسامحه

Ana keda said...

امممممم
ما اكيد فى مبرر هو شايفه فى كدبه ممكن يبقى مثلا كان مضطر انه يكدب او يعمل كده انا اكتشفتها ازاى دى بقى بتفرق
يعنى لو واجهته وهو اعترف وقال
ولا انكر
برضه
وبعدين لو اخوياي هاخد منه موقف وبعدين هاخد بالى وممكن يتبنى سد بينا وكده بس هيفضل اخويا
ولو جوزى
هههههههههههههههه
هعمل عمايل بقا
ولو خطيبتى وبحبها هربيها صح وممكن افركش لانى مش بحب الكدب
على حسب الكدبه نفسها ضرتنى ولا لاءا
وهى شايفاها ازاى

Mafrousa said...

انا مش بحب الكدب ولا الكدابين
و اللى حيعمل كده معايا
اولا حتفرس
ثانيا مش حصدقه بسرعة تاني

ميرام said...

هضحك بصراحة (:
اه للأسف انا باردة ...
(:
وهقوله انت غبي .. غبي ...
مرتين (:
مره عشان كدب ...
ومره عشان وسعت منه
(:
أصل الي يكدب يا يكدب صح .. يامايكدبش
(:
تحيتي ..

Anonymous said...

في الاول هبقي قاسيه حبتين وهاخد موقف .. بس بعد كده هسامح..

اصل حد قريب مني زي ابني او اخويا او حبيبي معتقدش انني هقدر اشيله من حياتي ..

بس هحاول ادور عالاسباب واعالجها معاه .. ممكن اكون انا السبب في انه يكدب الكدبه دي ..