Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Monday, October 22, 2007

انـا لله وانا اليه راجعــون


توفت الى رحمة الله تعالى بالامس

والدة المدونة ريـــــرى

صاحبة بلوج

فـــضــفـــضــه عـــالمــــاشـــــــى

ندعو الله ان يسكنها فسيح جناته

وان يجعل قبرها روضة من رياض الجنة ان شاء الله

مش عارف ااكتب ايه اكتر من كده

بس ادعولها يا جماعه كتييييييييييير على قد ما تقدروا

المتوفى دائما بيبقى فى امس الحاجه لدعوة واحده حتى


12 comments:

mohamed said...

البقاء لله ربنا يرحم والدتها ويرزقها الصبر والثبات

>>KEMO_LION said...

لا اله الا الله
أنا لله وأنا اليه راجعون
اللهم ارحمها وثبتها
اللهم اغفر لها
اللهم صبر اهلها يا كريم
اللهم اجعل قبرها روضة من رياض الجنة
اللهم اجعل القرآن انيس لها فى وحدتها
اللهم صبر اهلها يا كريم

اسكندراني اوي said...

تغمدها الله برحمته
وجعل الله لها دارا خيرا من دارها
واهلا خيرا من اهلها
وولدا خيرا من ولدها

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

البقاء لله انا لله وانا اليه راجعون

اصعب حاجه في الدنيا فراق الام ربنا يصبرها

loza said...

البقاء والدوام لله
ربنا يتولاها برحمته

cleopatra said...

انا لله وانا اليه راجعون

ربنا يثبتها عند السؤال ويدخلها فسيح جناتة

MONDAHESH said...

البقاء لله

انا لله وانا اليه راجعون

Unknown said...

البقاء لله

ربنا يرحمها يارب ويغفرلها

وربنا يصبر اهلها

Banota said...

انا لله وانا اية راجعون ... رب أغفر لها وأرحمها ونقها من خطاياها .. اللهم أدخلها فسيح جناتك .. واعفو عنها ..
اللهم امييييين

Noony said...

لا إله إلا الله
إنا لله وإنا إليه راجعون
يا رب ارحمها يا رب وثبت اهلها

catroz said...

......:(

قلبى واجعنى من جوة اووووى عليها
ربنا يصبرهم ياااارب
ريرى و اخواتها

و ربنا يرحمها و يثبتها عند السؤال يااااااااارب ..

Selfmeaning said...

البقاء لله

و انا لله و انا اليه راجعون