Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, October 12, 2007

كل كحكاية وانتم مطرطشييييين

كل سنة وانتم مرتاحين وطيبين

وبالكحك شبعانين

والكوفرته متغطين

ومع السفاح خايفين

وبالعيدية فرحانيييييييييييين

يلا

هسيبلكم عيدية

بس مش تتعودوا على كده


14 comments:

سفروتة said...

ميرسي اوي يا عمو السفاح

متشكرة اوي اوي علي العيدية

بس انا كنت عاوزة ورقة ب 200 جنية

يللا لما تقبض المرتب الجديد ابقي وزع علينا

Selfmeaning said...

يا بخيل

مش قادر تخليهم 1000

هههههههههههههههههههههه

كل سنة و انت طيب يا سفاح

و يارب السنة الجاية تكون حققت

كل اللى انت تتمناه و تبقى فى

احسن حال

اسكندراني اوي said...

كل سنه وانت طيب
وعيد سعيد
ومتشكرين على العيديات
ايه السخاء دا كله

زى الهوا said...

كل سنة وحضرتك طيب ياعمو السفاح ماطبعا اشتغلنا وبقينا نقبض اد كدة مانديش عدية ليه يعنى ؟ , يلا هابى عيد

وشوشني said...

كل سنه وانت طيب


وبعدين مين الناس الطماعين اللي داخلين انا الحمد لله راضيه بالعيديه على قدي

وشكرا اوووووي انا مش عارفه بقالي كتييير بشوف وشك عندي على المدونه كل اما ادخل كده الاقيك مغرقني ياعم

انا بقا مش هديك العيديه عشان انا بجد زعلانه مووووووووووووووووووووت عشان انا مافيش حد بيسال عليا ولا على المدونه ولا على الميل
طب افرض وشوشني ذهبت ولم تعد هتعملوا ايه انتوا بقا اكيد مش هتفرق يعني ولا ايه

على العموم انا السنه الجايه كلها هدخل بالعافيه ولما نبقا تخلص السنه ده ابقا اكمل ان شاء الله انا رغيت كتير زي اكنك ماما ههههههههههه

يلا بقا العيد فرحه

البنت الشلبية said...

كل سنة وانت طيب يا سفوحة
وربنا يجعل ايامك كلها اعياد فى عيديات

وميرسى على العيدية ولو انها مش اوى يعنى
بس معلش اهم ينفعو وقت زنقة هع هع
سلام

safa7_karmooz said...

نورى:

ميرسيهك معاكى...هههههههههههههه

وكمان عاوزة 200 جنيه...مش معايا فكة...تعالى عيد تانى :p

------------------

بيوتى:

انتى طماعه اوى

المفروض انتى اللى تجيبلنا عيدية

safa7_karmooz said...

اسكندرانى اوى:

وانت طيب يا جميل

اصلى ورثت ملك..هههههههههههه

-----------------

زى الهوا:

طبعا طبعا

فين العيدية بتاعتى؟؟؟

safa7_karmooz said...

البنت الشلبية:

ههههههههههههه

معلش بقى انا لسه على قدى....

---------------------

وشوشنى:

يااااااااااااه

لسه عايشة؟؟؟

ويلكمووووووووووووووو

سكوت هنصوت said...

150 جنية مرة واحدة

طب والله كريم وابن كرما...

كل سنة وانت طيب يا سفاح

وعقبال ما تعزمنا على الخروف في العيد الكبير

sa'7so'7te said...

kol sana we enta tayeb
bs eh kol da ?!
150 gneh
aiwa mahom sewar f tartasha
we 2abo balash kattar menno

smraa alnil said...

يا عديتاك يا سفحفح

بالماية والخمسين يا جدعان

دة انا هعملك نشيد مخصوص

هههههههههههه

كل سنة وانت طيب بقي

catroz said...

كوووووووووووووووووول سنه و عموووو السفاح بخيييييييييييييير
:D

بس انا اخدت العيديه بتاعتى قبل الكل;)

mohamed said...

كل سنة وانت طيب يا محمد

ومتكترش من الكحك عشان متتخنش وساعتها ممكن حد يشوفك وميعرفكش