Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Wednesday, September 12, 2012

هلاوس فكرية -2-



انتى موقفتيش جمبى وقت أزمتى ..
وانا موقفتش جمبك وقت أزمتك
 End of story 

*******

قولتيها مرة انى مبضفش جديد، الحلول بتاعتى زى اى حل بتاع أى شخص..والنهاردة اضايقتى منى رغم انك مقولتيش اى كلام مباشر ليا ..انا مضحكتش عليكى اخر مرة وفعلا كان عندى ظروف..ومكنتش "بحور" بس عادى هتفضلى صديقتى الصدوقة :) 

******

"المهم هى مش انا " 
"لاء المهم انكم انتوا الاتنين تكونوا عاوزين بعض" 
"سمعتنا بقت وسطهم زبالة اوى يا مشمش :D "

******

"محمد ..انا عاوزة اتكلم معاك" 
انا بقلق اوى من الكلمة دى ...بتفكرنى بأهلى لما ينادوا اسمى يقولوا تعال عاوزين نتكلم معاك وافكر فى كل البلاوى اللى عملتها فى حياتى :D 

*******

هوا ليه كل حاجه زى دى بتكون مكعبلة ؟؟ 
ليه مفيش حاجه تمشى سلسة ؟؟
ليه مثلا الحلم اللى انا حلمته ميتحققش عالواقع ؟؟
مش اعتراض على ارادة ربنا بس الواحد غصب عنه بيسأل نفسه بس ! 

*****

عندى لوكشة هدايا 
هدية ملهاش صاحب 
هدية ليها صاحب ومسافر
وهدية ليها صاحب مش عاوز يتصاحب !

******

كل اما بشوفك الكلام بيقف فى زورى ومبيطلعش !!

*****
كان نفسى تكونى "حقيقة" بس للاسف انتى خيال وبعيدة المنال 
-_- 

No comments: