Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Thursday, July 19, 2012

الخميس السرى 58

بعد ما 9 صوتوا وقالوا نعم 
السلسة هنكملها الى ان يشاء الله انها تقف 

كل سنة وانتم طيبين بمناسبة رمضان 

ونقول تانى 
اللى عنده سر او فضفضة 
عاوز يقولها هنا باسمه او يحب يكون غير معروف
يجى ويكتبها من غير قلق يعنى 

:) 

1 comment:

بنت مهيسة اخر حاجة said...

بقيت احسن الحمدلله
احسن كتير
ع الاقل من جوا
عندي يقين ان اللي بيحصل واللي حصل واللي هيحصل هو الخير ليا
واثقة اوي ف اختيار ربنا ليا وتسييره لاموري ولحياتي كلها
سايبة كل حاجة ف حياتي سواء اللي عايشاه دلوقتي او اللي راح او اللي لسة هييجي
سيياه لربنا
مستسلمة ليه ولتصريفه لشئون حياتي
الاحساس باليقين والاستسلام والتسليم لربنا ده ف حد ذاته متعة بجد
وراحة نفسية رهيبة بجد مهما كانت كمية المشاكل والضغوط

اعتقد ان اللي كانت بتكتب الكآبة واليأس والاحباط وكل المشاعر السلبية اللي كنت بكتبها وبقولها وبحسها
اعتقد ان الكائن ده معادش موجود
مش علشان الظروف اتغيرت
لكن علشان جوايا اتغير
طريقة تفكيري ومعتقداتي
او بمعنى اصح اديته مساحة اكبر
مش هسيب الظروف تتحكم ف مودي او ف مشاعري واسلوب حياتي
بإذن الله

نفسي رمضان ده اعمل فيه حاجة بجد
نفسي ميعديش زي رمضان اللي فات
نفسي لما يخلص رمضان اكون انا بقيت انسانة جديدة
نفسي رمضان يغيرني

:)
الحمدلله بجد على الضراء قبل السراء
الحمدلله
:)