Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, April 04, 2008

عن يوم الكرامة اتحدث

بيقولوا هيعملوا اضراب فى البلد كلها يوم الاحد 6 ابريل

طب كام سؤال وعاوز اعرفه

مين اللى دعى للاضراب ده

مين اللى اختار اليوم

واصلا اشمعنى 6 ابريل

بصوا انا هبقى سلبى ومش سلبى

لان كذا حاجه دعت ليها المعارضة والناس بتنزل...واللى بيدعوا ليها بينام فى بيته :D

اخرها الحوار بتاع قسم العمرانية

وقفلوا شارع الهرم ومحدش من اللى قال انزلوا راح ..هههههههههههههه

طب ايه الحل؟؟؟

انا كده كده مبحضرش محاضرات...ولا بعمل حاجه...عاطل انا يعنى

يعنى مضرب طبيعى...

بس لسه برضه عند مبدأى..انه مش هتغير حاجه..


4 comments:

عصفور المدينة said...

أتفق معك أيها السفاح الجميل

catroz said...

انا كده كده نازله بكرة
عشان مسافره
و عادى يعنى الاضراب مش هيعمل حاجه
خوفى بس تكون المواصلات بكرة برضوا اضراب
lol

سفروتة said...

انا نازلة بكرة عادي جدااااااااااا

لانه بكرة ارخم يوم عندنا في الكلية

ارخم محاضرتين

واعقد سكشن

ومفتكرش ان بكرة الكلية هتبقي مضربة

ربنا يستر بس ومتحصلش حاجة

اصل الكلية جنب التجمع الاضرابي بالظبط

Selfmeaning said...

انا اصلا ضد فكرة الاضراب ديه

لان الناس بتضرب ضد مصالحها

زى ما حصل فى المحلة

الناس دمت كل حاجة بتسفيد منها

و نسيت الهدف الاساسى من الاضراب دا

و بعد كده دا مكنش اضراب

دا كان خراب

لان كل الناس اللى نزلت اتبهدلت

بدون سبب

دا غير ان كل منظمين الاضراب

محدش فيهم طلع بيان يعارض فيه

قرار الداخلية

كلهم خافوا من 3 شهور سجن