Copy Right


Copyright © Safa7_karmooz - 2012-2006 كافة المواد المنشورة في هذا الموقع محفوظة
ومحمية بموجب قوانين حقوق النشر والملكية الفكرية لا يجوز نسخ هذة المواد او اعاده
انتاجها او نشرها او تعديلها او اقتباسها لخلق عمل جديد او ارسالها او ترجمتها او اذاعتها
او اتاحتها للجمهور بأي شكل بدون الحصول علي اذن كتابي مسبق

Copyright !

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Friday, September 17, 2010

7 comments:

Ramy said...

طب الحمد لله

على رأى المثل

no news good news

(:

Hager ZaǮbal said...

كان في بوست هنا واتسرق
:D

أتنين حبيبين said...

هو ايه النظام

ههههههههههههههه

صباحك سكر مسكر ياقمرتى

توتا

أتنين حبيبين said...

(:

safa7_karmooz said...

ههههههههههههههههههه

الفكرة انى جربت اكتب البوست من الموبايل ورفعت الصورة ...بس الموبايل اتجاه واحد بمعنى مش بيفتحلى ويندو جديدة للصورة فدوست باك ورجعت ورا ودوست انى انزل البوست ومش عارف بقى نزل بالصورة ولا لاء :D

بس تصدقوا بوست جامد

Hager ZaǮbal said...

دا بوست فظيع :))))

ساعات الصمت بيكون اقوي من الكلام
:D :D

أم الخــلـود said...

اصحى يا نايم ووحد الدايم

أرجوا من المدونين الموقرين أن يضعوا شعار الحملة واسمها فقط فوقها

(حملة الجسد الواحد)

في الشريط الجانبي لمدوناتهم كدلالة على وحدة صف أمة محمد

http://dndanh111.blogspot.com/2010/06/blog-post_14.html

ومن أجل قيام الولايات المتحدة الإسلامية

http://dndanh111.blogspot.com/2010/06/blog-post_17.html

جعله الله في ميزان حسناتكم .. آمين